خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ايساكو بهار را با افزايش رضايت مشتريان آغاز كرد

جشنواره خدمات نوروزي شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو، ايساكو، كه از 25 اسفند سال گذشته آغاز شده بود، با ارايه خدماتي كه از ديدگاه مشتريان مناسب ارزيابي شد، در پانزدهم فروردين‌ماه سال جاري با موفقيت پايان يافت. اين جشنواره با هدف ارايه خدمات ويژه در تعطيلات نوروز و تسهيل دسترسي به خدمات امدادي و در نتيجه افزايش ميزان رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش برگزار شد. در روزهاي اجراي اين طرح، 519 نمايندگي (67درصد از كل نمايندگي‌هاي ايساكو)، 262 فروشگاه و 2140 اكيپ امداد به صورت كشيك آماده خدمت‌رساني به مسافران نوروزي شامل دارندگان محصولات ايران‌خودرو و ساير خودروها شدند.

همچنين تعداد 44 نمايندگي در مراكز استان‌ها و شهرهاي پرتردد، آماده پذيرش شبانه‌روزي خودروها بودند.برنامه‌ريزي اين طرح به نحوي صورت گرفت كه تعداد زيادي از نمايندگي‌هاي كشيك در مسيرهايي كه بيش ترين تردد را دارند فعال باشند و در جاده‌هايي كه بين دو شهر فاصله زيادي وجود دارد، تعداد اكيپ‌هاي امداد نسبت به سال‌هاي پيش افزايش يافت.

گفتني‌ست، چند ماه پيش از آغاز جشنواره نوروزي، طرح‌هاي انگيزشي ويژه‌اي براي نمايندگي‌ها و فروشگاه‌هاي مجاز ايساكو اجرا و سبد قطعات شبكه خدمات اين شركت، تكميل و در آغاز طرح نيز 850هزار قطعه، به اين شبكه تزريق شد، تا مراجعين در ايام نوروز با مشكل كمبود لوازم و قطعات يدكي مواجه نشوند.در راستاي اجراي بهينه اين طرح، در طول مدت جشنواره، اكيپ‌هاي نظارتي حضور و كيفيت كار نمايندگي‌هاي كشيك را كنترل كردند. شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران به عنوان ناظر بيروني و بازرسين شركت ايساكو به صورت محسوس و نامحسوس عملكرد نمايندگي‌ها را از داخل شركت مورد پايش قرار دادند.آمارها حاكي‌ست، در اين جشنواره، همكاران مركز تماس ايران‌خودرو به بيش از 98درصد تماس‌ها از ميان 140هزار تماس، پاسخ داده و تعداد 51 هزار و 500 خدمت امدادي صورت گرفت. همچنين متوسط زمان انتظار مشتريان 24 دقيقه و 59 ثانيه، برآورد شد و زمان تعميرات نيز كاهش يافت.نظرسنجي و گزارش‌هاي نهايي نشان مي‌دهد 92 درصد مشتريان از دريافت اين خدمات ابراز رضايت كردند كه كاهش 50 درصدي شاخص شكايات نسبت به پذيرش در مقايسه با سال گذشته مويد اين رضايت‌مندي است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید