خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مرکز آمار ایران:

تورم بخش صنعت 3 درصد افزایش یافت

مرکز آمار ایران در گزارشی نرخ تورم بخش صنعت در زمستان سال 94 را اعلام کرد. گزارش مرکز آمار نشان می دهد که نرخ تورم بخش صنعت در زمستان سال گذشته نسبت به فصل قبل از آن، 3 درصد افزایش یافته است.به گزارش روابط عمومی اتاق تهران مرکز آمار ایران در گزارشی نرخ تورم بخش صنعت در زمستان سال 94 را اعلام کرد. گزارش مرکز آمار نشان می دهد که نرخ تورم بخش صنعت در زمستان سال گذشته نسبت به فصل قبل از آن، 3 درصد افزایش یافته است.مرکز آمار ایران اعلام کرده که شاخص قیمت تولید کننده بخش صنعت در فصل زمستان سال 94، به 6.189 رسیده و نسبت به فصل گذشته 3 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل، 0.1 درصد افزایش داشته است. درصد تغییرات شاخص کل هم در 4 فصل منتهی به زمستان سال 94 نسبت 5- درصد است.

بخش صنایع تولید زغال سنگ، پالایشگاه های نفت- پالایشگاه های نفت با 8.2 درصد افزایش نسبت به فصل قبل، و رسیدن به 6.164 درصد بیشترین تاثیر را در افزایش شاخص کل فصل زمستان داشته است. رشته تولید فرآورده های نفتی تصفیه شده هم با 8.2 درصد افزایش نسبت به فصل قبل، بیشترین تاثیر را در افزایش شاخص این بخش داشته است.

شاخص قيمت بخش صنايع مواد غذايي و آشاميدني با ۷/۱ درصد افزايش نسبت به فصل قبل به عدد ۲/۲۳۹ رسيد؛ اين بخش رتبه دوم تأثيرگذاري در افزايش شاخص كل را به خود اختصاص داده است. رشته فعاليت­ هاي كشتار دام و طيور با ۵/۱۴ درصد و آماده‌سازي و آرد كردن غلات و حبوبات با ۳/۱ درصد افزايش نسبت به فصل قبل، به ترتيب بيش­ترين تاثير را در افزايش شاخص اين بخش داشته اند.
بخش هاي توليد وسايل نقليه موتوري، تريلر و نيم تريلر با ۱/۰ درصد و توليد ماشين‌آلات و تجهيزات طبقه‌بندي نشده در جاي ديگر با ۴/۰ درصد افزايش نسبت به فصل قبل به ترتيب رتبه­ هاي بعدي را در افزايش شاخص كل داشته ­اند. عدد شاخص قيمت مربوط به بخش ­توليد محصولات از توتون، تنباكو و سيگار نسبت به فصل قبل بدون تغيير بوده­­ است.
شاخص قيمت بخش­ های توليد فلزات اساسي با ۱/۴ درصد کاهش نسبت به فصل قبل و رسيدن به عدد ۵/۱۶۵، صنايع محصولات شيميايي با ۱/۳ درصد کاهش نسبت به فصل قبل و رسيدن به عدد ۹/۱۹۵ و توليد ساير محصولات كاني غير فلزي با ۹/۱ درصد کاهش نسبت به فصل قبل و رسيدن به عدد ۲/۱۸۰ به ترتیب بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل در فصل مورد نظر داشته اند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید