خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران:

برنامه آینده مخابرات افزایش پهنای باند کشور به ۱۲۰ ترا است

تفاهم نامه همکاری بین شرکت مخابرات ایران و شرکت مخابرات کره جنوبی (KT) به منظور گسترش همکاری در زمینه توسعه خدمات مخابراتی روز گذشته به امضاء رسید.به گزارش تسنیم، این تفاهم نامه با حضور برات قنبری -رییس هیأت مدیره مخابرات-، سراییان -مدیر عامل این شرکت- و رییس و مدیر عامل شرکت مخابراتی KT کره جنوبی به منظور گسترش همکاری‌های دو طرف درباره توسعه خدمات مخابراتی طراحی شبکه IT و انتقال دانش روز به امضاء رسید.

در این مراسم رییس هیأت مدیره شرکت مخابرات ایران، برنامه مخابرات را توسعه باند پهن ملی در کشور اعلام کرد و گفت: امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه همکاری اثر بخشی برای توسعه شبکه مخابراتی کشور صورت گیرد.

قنبری با تاکید بر اهمیت نقش مخابرات ایران در توسعه کشور، گفت: ظرفیت کنونی دیتا در ایران چهار ترابیت بر ثانیه است. برنامه آینده مخابرات افزایش این پهنای باند تا 120 ترابیت است.وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران یک اپراتور مخابراتی برتر در منطقه به حساب می‌آید، اظهار امیدواری کرد: با این همکاری‌ها، فرصت‌های جدید برای توسعه کسب‌وکار در کشور ایجاد شود.
رسول سراییان هم با اشاره به اینکه شرکت KT یکی از شرکت‌های پیشگام در توسعه باند پهن است، عنوان کرد: امیدواریم که این همکاری مخصوصا در آموزش و انتقال دانش به مخابرات ایران نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.
او افزود: شرکت مخابرات ایران دارای پتانسیل قوی از نظر منابع انسانی است و می‌تواند پایگاه مناسبی برای کسب‌وکارهای بین‌المللی در سایر کشورهای منطقه باشد. بر این اساس این شرکت آمادگی توسعه همکاری در این رابطه را با شرکت KT دارد.مدیرعامل شرکت مخابراتی کره جنوبی هم در این مراسم با اشاره به اینکه کره جنوبی در حوزه IDI رتبه اول در جهان را دارد، اظهار کرد: ایران کشور بزرگی است که نیاز به خدمات اینترنتی بالایی دارد و مردم ایران علاقه‌مند هستند از خدمات اینترنتی پیشرفته و با سرعت بالا استفاده کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید