خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فروزنده :

مجلس به حل مشکلات اقتصادی بپردازد
دولت برای حل مشکلات باید اراده جدی داشته باشد

سخنگوی جمعیت ایثارگران گفت: دولت به عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات باید اراده جدی داشته باشد و مجلس نیز باید کمک کند.لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران در گفتگو با تسنیم، با اشاره به جلسه این تشکل اظهار داشت: ما معتقدیم نظام استکبار برای مهار جمهوری اسلامی برنامه مفصلی دارد و می‌خواهد ارزش‌ها و روحیه انقلابی کاهش پیدا کند و یک نوع ذهنیت لیبرالی حاکم شود و در خارج نیز با کنترل و سرکوب مقاومت و کاهش نفوذ جمهوری اسلامی به شکلی ما را مهار کند.وی ادامه داد: همه مردم و مسئولان باید در این مسئله وحدت نظر داشته باشند که آمریکا دشمن ما است و برای محدود کردن پیشرفت در داخل و خارج و توسعه گفتمانی ما برنامه دارد.

سخنگوی جمعیت ایثارگران با بیان اینکه ما باید اقتصاد مقاومتی را با جدیت دنبال کنیم، گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند در این بحث اقدام و عمل لازم است؛ موتور حرکت اقدام و عمل در زمینه اقتصاد مقاومتی، دولت است. دولت باید به صورت مشخص برنامه خود را منتشر کرده و همه احزاب و رسانه‌ها اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی را مطالبه کنند و از همه مسئولان خواسته شود که در این راستا به دولت کمک کنند.فروزنده با اشاره به تشکیل مجلس دهم یادآور شد: مهمترین رسالت مجلس دهم این است که چگونه به دولت کمک و مطالبه کند تا اقتصاد مقاومتی محقق شود. وضعیت دو جریان اصول‌گرا و اصلاح‌طلب در مجلس به هم نزدیک است و به جای دعوا برای ریاست و پست‌ها، باید نمایندگان مجلس همدلی کرده که چگونه به وظیفه خود در جهت اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی عمل کنند.

وی افزود: ما امروز با واردات گسترده، قاچاق و سیستم بانکی غلطی که مانع تولید است، روبه‌رو هستیم. یکی از بسترهایی که می‌تواند مشکلات را حل کند، قانون است. مجلس باید با تشکیل کمیسیونی بستر تولید را فراهم کرده و قوانین مزاحم را کم کرده و قوانین لازم را تصویب کند.سخنگوی جمعیت ایثارگران اظهار داشت: امیدواریم مجلس به جای پرداختن به مباحث سیاسی رویکرد اصلی خود را حل مشکلات اقتصادی قرار دهد؛ ما احساس نگرانی می‌کنیم که جریان تند دوم خرداد بخواهد مجلس را مدیریت کند و به جای اینکه فضا را به سمت اقتصاد ببرد، فضا را به سمت فضای سیاسی و دوقطبی هدایت کند.فروزنده خاطرنشان کرد: فضای دوقطبی و سیاسی برای کشور سم است و همه وظیفه دارند مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم را حل کنند. دولت به عنوان فرمانده اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات باید اراده جدی داشته باشد و مجلس نیز باید کمک کند.وی با تأکید براینکه راهبرد اصلی جمعیت ایثارگران اقتصاد مقاومتی است، گفت: کمیته‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما وظیفه دارند در این خصوص برنامه خود را تدوین کنند و ما نیز این برنامه را ارائه خواهیم کرد و به مجلس و دولت برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی کمک می‌کنیم. امروز باید مطالبه همه ما اقتصاد مقاومتی باشد و هر بحثی درباره شکاف سیاسی یا دوقطبی سیاسی صورت بگیرد، انحرافی است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید