خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


معاون فروش ایران‌ خودرو:

فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت خودروها نداریم

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: هنوز برنامه‌ای برای اعمال دستورالعمل شورای رقابت درباره افزایش قیمت خودرو نداریم و ممکن است تصمیم بگیریم این افزایش قیمت را اعمال نکنیم.مصطفی خان کرمی در گفتگو با فارس در مورد زمان اعمال افزایش قیمت خودروها که از سوی مرکز ملی رقابت به خودروسازان ابلاغ شد، اظهار داشت: هنوز برنامه ای برای اعمال این افزایش قیمت نداریم و در این مورد باید تصمیم گیری کنیم.وی با بیان اینکه قطعاً افزایش قیمت را به نمایندگی های فروش ابلاغ خواهیم کرد، ادامه داد: باید تصمیم بگیریم که افزایش قیمت را به چه میزان و در مورد چه محصولاتی اعمال کنیم.وی تصریح کرد: شاید تصمیم بگیریم که اصلاً افزایش قیمتی روی محصولاتمان اعمال نشود.

خان کرمی در پاسخ به این سوال که با توجه به رکود موجود در بازار، آیا افزایش قیمت خودرو را به صلاح می دانید؟ گفت: در این مورد باید ببینیم سیاست مدیریت ایران خودرو چه چیزی است.وی همچنین در پاسخ به این سوال که در صورت ابلاغ افزایش قیمت محصولات، آیا این مسئله شامل قراردادهای قبلی نیز خواهد شد؟ گفت: با توجه به اینکه در قراردادهای فروش نقدی، پرداخت وجه صورت گرفته است، افزایش قیمت مشمول این قراردادها نخواهد شد.معاون فروش ایران خودرو افزود: در مورد قراردادهای به صورت فروش چکی نیز با توجه به انجام مراحل قرارداد و تعیین قیمت قطعی، افزایش قیمت شامل قراردادهای قبلی نخواهد شد و در مورد پیش فروش ها نیز اگر قیمت قطعی خودرو در قرارداد ذکر شده باشد، افزایش قیمتی اعمال نخواهیم کرد.

به گزارش فارس، روز گذشته مرکز ملی رقابت قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا را به این شرکت ها ابلاغ کرد که سقف افزایش قیمت این خودروها 1.5 درصد تعیین شده بود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید