خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


آل اسحاق:

در اقتصاد كشور به معيشت مردم توجه نشده است
در حال حاضر در اقتصاد وضعيت خوبي نداريم

آل اسحاق گفت:در اقتصاد كشور به معيشت مردم توجه نشده است. به گزارش پايگاه خبري بنياد مستضعفان، دكتر آل اسحاق عضو هيات امناي بنياد مستضعفان گفت: هم اكنون كشور ما به لحاظ منابع سرشار ملي در تمامي زمينه ها چه درخصوص منابع طبيعي، نيروي انساني، مالي و ... داراي توانايي هاي بالايي در منطقه و جهان است.به طور مثال ما بهترين ذخائر نفت و گاز جهان را در اختيار داريم، از نظر كشاورزي نيز در رتبه خوبي قرار داريم، اما از تمامي اين منابع در مجموع، بيش از 20 درصد بهره برداري نمي كنيم. وي ميانگين سني جمعيت كشور را 30 سال اعلام كرد و افزود: در حال حاضر ما داري 5 مليون نفر فارغ التحصيل در رشته هاي مختلف دانشگاهي در مقاطع ليسانس و به بالاتر هستيم.

وي به وضعيت اقتصادي كشور اشاره كرد و نقش آن در معيشت مردم را پايين دانست و گفت: در حال حاضر داراي اقتصاد خوبي در كشور نيستيم و وضعيت خوبي نداريم مخصوصاً در باب ارتقاء معيشت مردم، در سطح متوسط به پايين اقدام كرده ايم.وي مشكل اصلي در اين ارتباط را نظام تدبير كشور ذكر كرد و نحوه نگرش به مساله اقتصاد را بي تاثير ندانست و افزود: متاسفانه در نظام خانواده ما، نظام آموزشي ما، نظام اداري و حكومتي ما، اقتصاد جزء اولويت هاي اول نيست بلكه در حاشيه قرار دارد. در حوزه حكومتي هم سايه مسايل سياسي بر مسايل اقتصادي سنگيني داشته است و همواره بايدها و نبايدهاي مسايل اقتصادي ما در سايه مسايل سياسي بوده است. دكتر آل اسحاق افزود: در پرداختن به اولويت هاي اقتصادي به خانواده توجه نشده است و از ابتدا فرزندان خود را با مسايل اقتصادي آشنا نكرده ايم. يعني فرزندان ما آموزش نديده اند كه هزينه فايده نمايند. يكي از نظام‌هاي مديريتي در خانواده كه هم جنبه تربيتي و هم اجرايي دارد، اين است كه به خانواده به عنوان يك نهاد اقتصادي نگريسته شود، بدين گونه كه در ابتداي سال برنامه و بودجه‌ اي براي آن تهيه و تدوين كنيم. همين امر سبب مي شود تا هزينه هاي اضافي از سبد خانواده حذف و نسبت به نقاط ضعف اقدامات لازم به عمل آيد.

جشن گنجينه رمضان با حضور مردم روزه دار تهران در پنجمين شب از ماه مبارك ضيافت الهي در مجموعه تفريحي پارك ارم برگزار شد. اين برنامه به مدت 23 شب تا پايان ماه مبارك رمضان در مجموعه فرهنگي ارم اجرا مي شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید