خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


همزمان با فصل تولید داخلی
لیموترش و آلبالوی قاچاق هم آمد

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از عرضه لیموترش قاچاق شده از سه محور ترکیه، آفریقا و برزیل خبر داد و گفت: در کنار آلبالوی ایرانی، آلبالوی خارجی هم که به صورت قاچاق وارد شده با قیمت بالاتر فروخته می‌شود.
حسین مهاجران در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه هر کیلوگرم لیموترش داخلی ۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰ تومان است، بیان کرد: هر کیلوگرم لیموترش خارجی ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شود.
وی در پاسخ به علت گرانی لیموترش نیز تصریح کرد: لیموترش از سه محور به صورت قاچاق وارد می‌شود و لیموی وارد شده از ترکیه، آفریقا و برزیل را در بازار داریم. علاوه بر این در فصل تابستان که دو بهاره ها تمام می شوند تا لیموی فصلی به مرحله برداشت برسد فاصله ای ایجاد می‌شود و تولید داخل جوابگوی نیاز مصرف کنندگان نیست.

مهاجران ادامه داد: نکته دیگری که قابل اشاره است مخلوط کردن تفاله لیمو در آب لیمو کهنه است. با توجه به اینکه تمام لیموهای دو بهاره به آبگیری می‌روند تفاله لیمو را در آب لیموی کهنه سال قبل میریزند و به عنوان لیموی سال جدید به مشتری می‌فروشند.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به قیمت میوه‌های پر فروش در میادین میوه و تره بار اظهار کرد: در حال حاضر گیلاس کیلویی ۸۰۰۰ تومان، زردآلو، هلو و شلیل نیز کیلویی ۶۰۰۰ تومان فروخته می شود.
وی ادامه داد: سیب گلاب در میدان میوه و تره بار کیلویی ۴۰۰۰ تومان و توت فرنگی گلخانه ای نیز کیلویی ۸۰۰۰ تومان قیمت دارد.
رئیس اتحادیه میوه و تره بار با بیان اینکه قیمت موز از کیلویی ۴۲۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان متغیر است، یادآور شد: هر کیلوگرم انگور شیرازی با قیمت ۴۵۰۰ تومان و انگور یاقوتی با قیمت ۵۰۰۰ تومان عرضه می شود.
مهاجران افزود: قیمت آلبالو  کمتر از کیلویی ۴۰۰۰ تومان است در حالی که آلبالوی خارجی کیلویی ۵۰۰۰ تومان فروخته می‌شود. علاوه بر این قیمت هر کیلوگرم آلوی شابلون ۶۰۰۰ تومان است.
وی همچنین با اشاره به قیمت ۱۲۰۰ تومانی هر کیلوگرم سبزی خوردن، گفت: هر کیلوگرم خیار بوته ای ۲۵۰۰ تومان و خیار رسمی ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است. سیب زمینی از کیلویی ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان و پیاز نیز کیلویی ۶۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است.
به گزارش ایسنا، قیمت های اعلام شده توسط رئیس اتحادیه میوه وسبزی قیمت های میدان میوه و تره بار است و به منظور احتساب قیمت های عرضه شده به مشتریان در بازار به قیمت های فوق مبلغ ۳۵ درصد قیمت خرده فروشی اضافه می شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر