خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس شناسایی می‌شود

طرح شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری توسط پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با هدف حمایت از طرح‌های شرکت‌های عضو این پارک، به منظور شناسایی طرح‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری جهت ارتباط‌دهی با سرمایه‌گذاران اجرا می‌شود.
به گزارش ایسنا، این طرح بدون بازه زمانی محدود بوده و مرکز تجاری سازی وخدمات فناوری پارک فناوری پردیس معاونت علمی، جهت حمایت و توسعه فعالیت‌های شرکت‌های عضو، اقدام به ایجاد بستری برای فعالیت شرکت‌های سرمایه‌گذاری مخاطرآمیز کرده است.
تمام طرح‌های سرمایه‌گذاری در داخل پارک فناوری پردیس مشمول این برنامه بوده و با اجرای این طرح، بستری برای توسعه ارتباط میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران و صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری فراهم خواهد شد.

جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌ها توسط کارگزاران مورد تأیید پارک صورت خواهد گرفت و طرح‌ها باید دارای توجیه فنی و اقتصادی برای سرمایه‌گذاری باشند.
اقداماتی همچون ارزیابی طرح کسب ‌وکار اولیه تکمیل شده توسط صاحبان طرح، انتخاب و دسته‌بندی طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری، کمک به تکمیل طرح توجیهی صاحبان طرح به گونه‌ای که قابل ارائه به سرمایه‌گذاران باشد، متناظریابی طرح‌های سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران، ایجاد بستری برای برگزاری جلسات میان سرمایه‌گذار و صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات مشاوره حقوقی به طرفین به منظور انعقاد قرارداد و انجام سرمایه‌گذاری انجام می‌شوند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت فرم خام طرح توجیهی اولیه کسب‌ وکار از سوی پارک فناوری پردیس، با شماره تلفن ۷۶۲۵۰۲۵۰ داخلی ۴۳۳۸ تماس بگیرند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید