خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 وزیر کشاورزی ایرلند مطرح کرد:

بازگشایی سفارت ایرلند در ایران برای دسترسی به بازار ۲۵۰ میلیون نفری منطقه

وزیر کشاورزی ایرلند گفت، بازگشایی سفارت این کشور در ایرلند می تواند موجب دسترسی کالاهای ایرلندی به بازار ۲۵۰ میلیون نفری منطقه شود.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه خبری آیریش اگزمینر، وزیر کشاورزی ایرلند گفت، در فضای بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، بازگشایی سفارت ایرلند در ایران «بازی را تغییر می دهد» و موجب دسترسی این کشور به بازاری 250 میلیون نفری خواهد شد.
میشائیل کرید، وزیر کشاورزی ایرلند که به دلیل تصمیم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا به دنبال یافتن بازارهایی جدید برای مواد غذایی و محصولات کشاورزی ایرلند است گفت، تنوع بخشی به بازارهای صادراتی، از اقتصاد ایرلند در مقابل شوک هایی نظیر شوک خروج انگلیس از اتحادیه اروپا محافظت خواهد کرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به بازگشایی سفارت ایرلند در ایران گفت: «می دانم این موضوعی است که مد نظر قرار گرفته است، اما مسئله فقط بازار 80 میلیون نفری ایران نیست، این کشور در واقع کوریدوری برای دسترسی به بازاری 250 میلیون نفری است.»
سفارت ایرلند در تهران در سال 2012 تعطیل شد، اما مقامات این کشور در حال بررسی امکان بازگشایی سفارت خود در ایران هستند. کرید افزود، با توجه به جمعیت مسلمان ایران، فرصت های عظیمی برای تجارت گوشت گوسفند در این کشور وجود خواهد داشت. «من فکر می کنم بازگشایی سفارت شرایط بازی را تغییر خواهد داد.»
وی افزود، شاید یکی از تاثیرات ناشناخته خروج انگلیس از اتحادیه اروپا این باشد که توجه ماهیگیران اروپایی به سمت آبهای ایرلند جذب شود. «منظورم کشتی های اتحادیه اروپاست که در داخل آبهای انگلیس ماهیگیری می کنند و قرار است از آنجا آواره شوند و ماهیگیران بیشتری به دنبال یک محل ماهیگیری در آبهای اتحادیه اروپا خواهند بود. این یک مشکل برای ماست.»

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید