خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیرعامل بانک مسکن خبر داد:

احتمال کاهش نرخ سود وام‌های مسکن

مدیرعامل بانک مسکن از آمادگی این بانک برای کاهش نرخ سود وام‌های مسکن خبر داد.
به گزارش ایسنا، محمد هاشم بت‌شکن در جلسه معاونان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد که بانک مسکن آماده است تا نرخ سود مربوط به تسهیلات صندوق پس‌انداز یکم (خانه اولی‌ها) را از ۱۱ به ۹ درصد کاهش دهد. در عین حال که به گفته وی حتی آمادگی برای کاهش نرخ سود تسهیلات مسکن از محل خرید اوراق که هم‌اکنون حدود ۱۷ درصد است به ۱۶ درصد وجود دارد.
بت‌شکن این را هم گفته که به دنبال کاهش نرخ سود در شبکه بانکی شرایط برای کمتر کردن نرخ‌های سود برای تسهیلات مسکن نیز در بانک مسکن مهیاست.

این در حالی است که پیش‌تر و با کاهش نرخ سود سپرده به ۱۵ و تسهیلات به ۱۸ درصد در شبکه بانکی، بانک مسکن نیز میزان سود مربوط به تسهیلات صندوق پس‌انداز یکم را از ۱۳ به ۱۱ درصد کاهش داده بود.
مدیرعامل بانک مسکن در این جلسه همچنین اعلام کرد که بانک مسکن آمادگی دارد تا در سال جاری به ۲۰۰ هزار واحد مسکن تسهیلات پرداخت کند و برنامه تسهیلات‌دهی به ۱۰۰ هزار واحد فرسوده را نیز در دستور کار دارد که باید به تصویب هیات دولت برسد.
وی همچنین آمار عملکرد بانک مسکن در حوزه تسهیلات‌دهی را اعلام و گفت که در مجموع با رشد ۷۵ درصدی همراه بوده است.
آنطور که بت‌شکن گفته تسهیلات پرداختی در حوزه مشارکت مدنی در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر مبلغ تا ۹۱ درصد و تعداد تا ۴۱ درصد رشد داشته است.
مدیر عامل بانک مسکن گفت که تسهیلات پرداختی برای خرید مسکن نیز تا پایان تیرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در مبلغ تا ۶۱ درصد و تعداد تا حدود ۱۲ درصد افزایش دارد.
بت‌شکن یادآور شد که تاکنون از ۵۰ هزار میلیارد تومان قرارداد برای تسهیلات مسکن مهر ۴۷ هزار میلیارد تومان را بانک مسکن پرداخت کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید