خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


ضرب‌الاجل یک‌ماهه برای جمع‌آوری لوازم‌خانگی قاچاق

رییس اتحادیه لوازم خانگی ضمن اعلام ضرب‌الاجل یک ماهه برای فروشندگان لوازم خانگی دارای کالای قاچاق، از جمع‌آوری این کالاها از ابتدای مهرماه سال جاری خبر داد.
محمد طحان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این‌که از ابتدای مهرماه سال جاری با فروشگاه‌های دارای کالاهای قاچاق برخورد می‌شود، اظهار کرد: در این رابطه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعزیرات، بازرسی اتاق اصناف، نمایندگان اتحادیه لوازم خانگی و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت دخیل هستند تا با عرضه کالای قاچاق در حوزه لوازم خانگی مقابله شود.

وی ادامه داد: این نمایندگان فروشگاه به فروشگاه مراجعه کرده و نسبت به جمع‌آوری کالاهای قاچاق اقدام می‌کنند. علاوه بر این دیگر برای فروشندگان برگ سبز ملاک نیست و هر فروشگاهی باید کالای خریداری شده خود را با فاکتور خرید کند.
رییس اتحادیه لوازم خانگی در مورد جریمه در نظر گرفته شده برای عرضه‌کنندگان لوازم خانگی قاچاق بیان کرد: علاوه بر جمع‌آوری کالای قاچاق عرضه‌ شده در این فروشگاه‌ها چهار برابر قیمت کالای قاچاق جمع‌آوری شده جریمه لحاظ خواهد شد و در این رابطه پرونده‌ای برای فروشنده و فروشگاه تشکیل می‌شود.
طحان‌پور همچنین در مورد امکان واردات لوازم خانگی تنها از طریق نمایندگی‌های دارای مجوز عنوان کرد:‌ پیش از برجام برخی نمایندگی‌ها که عنوان می‌کردند دارای مجوز هستند نسبت به واردات کالا اقدام می‌کردند که وزارت صنعت، معدن و تجارت در مقابل این عمل ایستادگی کرد تا پس از آن هرکسی که می‌خواهد واردات کالا داشته باشد، پس از ثبت سفارش این اقدام را انجام دهد. البته نکته حائز اهمیت این است که این واردکنندگان باید نمایندگی مستقیم و دارای مجوز داشته باشند.
وی ادامه داد: کسانی که ثبت سفارش نداشته باشند نمی‌توانند واردات کالا داشته باشند و در مورد نمایندگی‌های مجاز، ۲۷ نمایندگی مجاز برای واردات کالا در نظر گرفته شده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید