خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


طرح فروش نقدی سوخت به هواپیماها متوقف شد

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از توقف طرح فروش نقدی سوخت به ایرلاین‌های داخلی خبر داد.
مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه مشکلاتی که از روز گذشته برای برخی از پروازها به وجود آمد فعلا تصمیم بر آن شد که طرح فروش نقدی سوخت به هواپیماها متوقف شود.
به گفته وی تا زمانی که تصمیم جدید در این زمینه اتخاذ نشود ایرلاین‌ها مانند گذشته برای هواپیماهایشان سوخت دریافت خواهند کرد.
اسعدی سامانی افزود: این تصمیم در شرایطی اتخاذ شده که این ابهام وجود داشت که ادامه یافتن روند قبلی عملیات پروازی برخی از هواپیماها را متوقف کند.

به گزارش ایسنا، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چند روز قبل رسما اعلام کرد: فروش سوخت به ایرلاین‌های داخلی از اول شهریور به شکل نقدی انجام خواهد شد.
این طرح که در گام نخست شامل شش فرودگاه کم ترافیک کشور می‌شد بنا بود در چند گام تا پایان شهریور به تمام فرودگاه‌های ایران تسری پیدا کند.
ایرلاین‌ها از روز گذشته رسما اعلام کردند با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از درآمد حاصل از فروش بلیت پروازهای خودرا در زمانی بین دو هفته تا یک ماه پس از انجام پرواز دریافت می‌کنند، امکان آن‌ را نخواهند داشت که به شکل نقدی هزینه سوخت را بپردازد.
از چندسال قبل و به دنبال افزایش قیمت سوخت بخشی از هزینه سوختگیری هواپیماها به شکل بدهی معوق درآمد که از ابتدای امسال با مذاکرات صورت گرفته ایرلاین‌ها این مبلغ را به شکل قسط بندی می‌پردازند.
در حال حاضر سوختگیری هواپیماها به شکل سررسید چند هفته‌ای به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی داده می‌شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید