خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 ماست بادیه و آبمیوه نل غیراستاندارد اعلام شد

بازرسان استاندارد نسبت به وجود برخی برندهای ماست و آبمیوه‌های غیراستاندارد در بازار هشدار دادند.
به گزارش تسنیم، بازرسان استاندارد در گشت ویژه نظارت بر بازار فراورده‌های غذایی ، ماست موسیر با نام تجارتی بادیه و آبمیوه با نام تجارتی نل را ، بدلیل تولید بدون مجوز استاندارد ، توقیف کردند.
بیات در این رابطه گفت: دو واحد تولیدکننده فراورده‌های غذایی متخلف شناسایی و محصولات آن‌ها توقیف شد.

یکی از این واحدها تولیدکننده آبمیوه در طعم‌های مختلف با نام تجارتی نل بود که تولیداتش به دلیلی جعل نشان استاندارد ، در جاده قدیم قم ، توقیف شد.
واحد تولیدکننده ماست موسیر با نام تجارتی بادیه نیز ، در شهرک صنعتی پرند ، به دلیل عرضه کالای بدون مجوز استاندارد ، توقیف شد.
رئیس سازمان استاندارد ایران با اشاره بر اینکه متخلفین هر دو واحد ، برای رسیدگی به پرونده‌شان ، به دادگاه معرفی شدند ، ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ، 1700 مورد بازرسی از واحدهای تولیدکننده فراورده‌های غذایی در استان تهران انجام شده است.
همچنین در جلسات کمیته علایم مردادماه این اداره‌کل ، پروانه استاندارد پنج واحد ، به دلیل عدم رعایت شرایط استاندارد ، ازجانب کارشناسان این اداره‌کل ابطال شد ؛ که بدین شرح است :کیک روغنی با نام تجارتی زربان فام ، بستنی شیری مخلوط با چربی نباتی ( وانیلی و کاراملی ) بستنی یخی میوه‌ای بدون شیر با نام تجارتی نیتل و ماکات ، آدامس با نام تجارتی کوهیار - گیوا ( بعلت عدم تولید )، دوغ بدون گاز گرما دیده در بسته‌بندی pet چندلایه پلی اتیلنی با نام تجارتی قدیما.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید