خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیش‌بینی کرد
مهار آتش‌سوزی پتروشیمی مبین تا ساعاتی دیگر

پیش از ظهر امروز پتروشیمی مبین دچار آتش‌سوزی شد که در حال حاضر به گفته مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آتش در دست کنترل است و پیش‌بینی می‌شود که تا ساعاتی دیگر آتش به طور کامل مهار ‌شود.
علی‌محمد بساق‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که در حال حاضر شرایط کاملا تحت کنترل است، اظهار کرد: اگر بتوانیم خوراک را به‌طور کامل تخلیه کنیم آتش به‌طور کامل مهار می‌شود.
وی با بیان این‌که ورودی و خروجی سیستم در حال چکاپ کامل است، تصریح کرد: اکنون عملیات خنک‌سازی در محل حادثه مجتمع پتروشیمی در حال انجام و آتش در حال خاموش شدن است.

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به تعداد مجروحان حادثه، بیان کرد: این حادثه چهار مجروح بر جای داشت که شرایط کلی جسمانی آنها خوب است و در این زمینه نیز جای نگرانی وجود ندارد.
بساق‌زاده در خصوص میزان خسارت وارد شده، اعلام کرد: به دلیل این‌که آتش‌سوزی خارج سایت صورت گرفته می‌توان گفت که خسارت چندانی وارد نشده است، اما باز هم باید برای برآورد خسارت کلی تا خاموش شدن کامل آتش منتظر ماند.
به گفته وی، طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته به نظر می‌رسد که تا دو ساعت آینده آتش به طور کامل مهار شود که این مساله نیز با کاهش فشار ارتباط مستقیم دارد.
شرکت پتروشیمی مبین (سهامی عام) به عنوان تولیدکننده سرویس های جانبی، تأمین کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه کننده پساب های صنعتی مجتمع های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می کند.
تاسیس این شرکت در سال ١٣٧٩ در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تصویب شد و به نام شرکت پتروشیمی مبین ساخته و در شهریور ١٣٩٣ با نماد «مبین» به فهرست شرکت های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.
١٠٠ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) بود که در تاریخ اردیبهشت ۱۳۹۴، هفت درصد آن در بازار بورس عرضه شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید