خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی خبر داد:

گوشت برزیل، ارمنستان و مغولستان در راه ایران
توزیع ۳۰ هزار تن برنج خارجی برای محرم

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز در کشور عرضه گوشت برزیلی افزایش و به‌زودی واردات دام سبک از کشورهای ارمنستان و مغولستان صورت می‌گیرد.
علی‌اکبر مهرفرد در گفت و گو با تسنیم اظهار کرد: برای تنظیم بازار ایام ماه محرم به شرکت بازرگانی دولتی ابلاغ شد است حدود  30 هزار تن برنج خارجی در استان‌ها توزیع کند.

وی افزود:  به مناسبت این ایام برای تنظیم بازار علاوه بر برنج، مرغ و روغن مورد نیاز بازار مصرف نیز، بر اساس ابلاغی که صورت گرفته است طی  روزهای آینده در بازار توزیع می‌شود.
قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور بازرگانی ادامه داد:  برای تنظیم بازار عرضه گوشت برزیلی منجمد بیشتر می شود و ترتیبی اتخاذ  شد که از کشورهای اطراف گوشت گرم سبک در کنار گوشت منجمد سنگین وارد شود.
وی با اشاره به اینکه واردات دام سبک از کشورهای همسایه که دمایی نزدیک به دمای هوایی ایران دارند، صورت می‌گیرد تصریح کرد: این کشورها شامل ارمنستان، مغولستان و کشورهای همسایه که ما با آنها ارتباط داریم، است.
به گزارش تسنیم، قیمت گوشت گوسفندی در هفته‌های اخیر افزایش قیمت چشمگیری داشته به‌طوری‌که نرخ هر کیلوگرم شقه بدون دنبه در بازار مصرف به 34 تا 35 هزار تومان رسیده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید