خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


 مدیرعامل عمران پرند خبر داد:

پیشرفت ۹۰ درصدی مسکن مهر هسا
تحویل مشروط ۵۰۰۰ واحد تا پایان سال

مدیرعامل شرکت عمران پرند از پیشرفت ۹۰ درصدی واحدهای مسکن مهر هسا در این شهر خبر داد و گفت: اگر دستگاه‌های خدمات‌رسان به وظایف خود در طرح مهر عمل کنند تا پایان سال ۵۰۰۰ واحد از این طرح را به متقاضیان تحویل می‌دهیم.
سیدعلی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این پرسش که تا پاین سال چه تعداد از واحدهای مسکن مهر هسا تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود،‌ اظهار کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود 90 درصد است و تنها مشکل ما برای تکمیل و تحویل این واحدها دستگاه‌های خدمات‌رسان و محوطه‌سازی واحدهاست.
وی با تاکید بر این‌که نمی‌توانیم مسکن مهر را بدون آب، برق و گاز به متقاضیان تحویل دهیم، تصریح کرد:‌ همچنین این کار بدون آسفالت و ساخت معابر امکان‌پذیر نیست، از این رو تحویل واحدهای هسا مستلزم همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است.
وی با اشاره به این‌که بهانه‌ دستگا‌ه‌های خدمات‌رسان از جمله فرارسیدن فصل بارش‌ها، افزود:‌ 6 ماه اول -که زمان کار بود-دستگاه‌های خدمات‌رسانی به شکل جدی کاری را انجام ندادند. آقایان باید پای کار بیایند تا ما بتوانیم واحدهای هسا را به متقاضیان تحویل دهیم.

مدیرعامل عمران پرند تاکید کرد: در صورتیکه دستگاه‌های خدمات رسان وظیفه خود را به درستی انجام دهند تا پایان سال می‌توانیم حدود 5 هزار واحد مسکن مهر پروژه هسا را به متقاضیان تحویل دهیم.
طاهری لازمه تحقق این برنامه را همکاری دستگاه‌های خدمان‌رسان اعلام کرد.
وی پیش‌تر از تشکیل کمیته‌ای ویژه برای حل مشکل واحدهای مسکن مهر هسای این شهر خبر داده و با گلایه از کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و به تسنیم گفته بود: حدود 5000 واحد در پروژه هسا یک در حال ساخت بوده و کارگاه فعال است. ساخت تعدادی از واحدهای مسکن مهر هسا یک و 3 در حال انجام است، یعنی کار متوقف نشده و در حال پیگیری است.
وی با بیان این‌که یکی از مشکلات مسکن مهر هسا این است که مردم آورده خود را واریز نمی‌کنند، تصریح کرد: باید این مشکل برطرف شود تا بتوانیم صورت‌وضعیت پیمانکاران را تسویه کنیم.
وی افزود: با توجه به این‌که قیمت مسکن مهر در پرند نهایی شده، بخشی از یارانه از محل تهاتر زمین تامین شد، که البته پیمانکاران بهانه می‌گیرند که بخش مسکن راکد است و می‌گویند کسی زمین را نمی‌خرد و مشکل داریم.
وی با یادآور این‌که بخشی از پروژه هسا باید سه چهار سال پیش تحویل می‌شد، گفت: تعدادی از متقاضیان مسکن مهر واحدهای مسکن مهر هسا را تحویل نمی‌گیرند، آنها می‌گویند باید تمام خدمات زیربنایی و روبنایی واحدها تکمیل شود تا نسبت به تحویل آنها اقدام کنند.
مدیرعامل عمران پرند با بیان این‌که روند ساخت و تکمیل واحدهای مسکن مهر هسا نُرمال است، افزود: با وجود مشکلات موجود پیمانکاران کار خودشان را در این پروژه‌ها انجام می‌دهند.
طاهری با بیان این‌که متقاضیان مسکن مهر درست می‌گویند که واحدها را با تمام امکانات می‌خواهیم، تصریح کرد:‌ مشکل عمده واحدهای هسا کم‌کاری دستگاه‌های خدمات‌رسان است، این دستگاه‌ها در شش ماه اول سال که فصل کار بود، اقدام چندانی انجام ندادند و وارد فصل سرما شده‌ایم که عملا کار کردن سخت خواهد شد.
وی با یادآوری  این‌که تعداد واحدهای هسا 10 هزار است که 8 هزار واحد آن عضو دارد، بیان کرد: حدود 5000 واحد در پروژه هسا یک در حال ساخت بوده و کارگاه فعال است، اما مشکل ما این است که در برخی جاها دستگاه‌های خدمات‌رسان شبکه را نصب نکرده‌اند.
وی ادامه داد: به مراکز ذی‌ربط اطلاع داده‌ام که دستگاه‌های خدمات رسان بیایند و وظیفه قانونی خود را انجام دهند، هم‌اکنون بحث محوطه سازی معطل کار دستگا‌ه‌هایی از جمله آب‌و فاضلاب و برق است.
وی با بیان این‌که هفته گذشته استاندارد تهران بازدید سرزده‌ای از مسکن مهر پرند داشت،‌ اظهار کرد:‌ وی در حال ساماندهی کمیته‌ای است تا برای شهرهایی مانند پرند گروهی تشکیل شده و بروکراسی‌های معمول حذف شود، یعنی هر بخشی کارهای مربوط به خود را انجام دهد.
مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت:‌در این راستا پیشنهاد داده‌ایم نماینده‌ای تام‌الاختیار از آبفا و برق در این کمیته حضور داشته باشد تا دوباره به دنبال اخذ مصوبه باشند و تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر هسا سرعت بگیرد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید