خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای بروجرد گفت: دوره آموزشی کار آفرینی جهت مددجویان بهزیستی بروجرد در مرکز فنی و حرفه ای امام علی(ع) بروجرد برگزار شد.

رضا دادگر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس تفاهم نامه آموزشی با بهزیستی بروجرد تعداد 64 نفر از مددجویان این سازمان در این دوره شرکت کرده و بعد از آزمون گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: اداره بهزیستی بروجرد بعد ازمدد جویانی که در این دوره ها شرکت و گواهینامه مهارتی را دریافت کرده حمایت های مالی واعتباری را انجام خواهد داد.
رئیس اداره آموزش فنی و حرفه ای بروجرد اضافه کرد: براساس وظیفه ذاتی سازمان فنی و حرفه ای اقدام به ارائه آموزش های غیر رسمی عموم مردم وهمچنین ادارات و ارگان های مختلف برای آموزش های خاص مورد نیاز آنان از طریق بستن قرارداد و تفاهم نامه اقدام کرده است.
دادگر بیان کرد: هدف از برگزاری دوره های آموزشی خاص برای ارگان های مختلف ارتقا سطح علمی و مهارتی افراد شاغل در این نهادها در خدمات رسانی به جامعه هدفشان است.
وی ادامه داد: فنی و حرفه ای بروجرد دارای سه مرکز ثابت امام علی(ع)، مرکز خواهران و مرکز غدیر خم برادران و 6 مرکز سیاربوده که تحت نظارت این اداره آموزش های لازم مهارتی را ارائه می دهند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید