خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

هم‌نت رویدادی است که هدف اصلی آن یافتن راه‌حل گفت‌و‌‌گو و آموزش‌هایی در زمینه کسب‌و‌کار است. در این رویداد صنعت‌گران، سرمایه‌گذاران و صاحبان فناوری حضور دارند تا با هم‌اندیشی، راه‌کارهای غلبه بر چالش‌ها و حمایت از نخبگان را دنبال کنند. پس از دور نخست، قرار است دومین رویداد «هم‌نت» با حضور نخبگان و دارندگان ایده‌های برتر حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و شماری از سرمایه‌گذاران برگزار شود.

شقایق حق‌جوی‌جوانمرد، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان درخصوص این گردهمایی گفت: «دومین رویداد کارآفرینی هم‌نت در زمینه فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات با همکاری بنیاد نخبگان و شرکت مخابرات استان اصفهان در محل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن اصفهان برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در چهار روز کار تیمی، یک چالش واقعی در زمینه فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات (ict) را تجربه کرده و در صورت پیدا شدن راه‌حل‌ها، کسب‌و‌کارهای جدیدی در آینده با حضور آنها و سرمایه‌گذاری شرکت مخابرات استان اصفهان و دیگر حامیان حوزه فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات شکل می‌گیرد. شرکت‌کنندگان علاوه بر اینکه فرصتی برای تجربه واقعی بازار، کار گروهی و کمک گرفتن از متخصصین صنعت خواهند داشت، از فرصت همراهی گروهی از مشاوران و کارآفرینان موفق داخلی و بین‌المللی نیز در طول رویداد برخوردار خواهند شد.»

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان در ادامه گفت: «سال گذشته در اولین رویداد هم‌‌نت فناوری ‌اطلاعات‌و‌ارتباطات در اصفهان، چهار تیم کارآفرین با حمایت شرکت مخابرات و شتاب‌دهنده مشاهیر به نتایج امید بخشی دست یافتند و تاکنون دو محصول دانش‌بنیان به بازار معرفی کرده‌اند. در این رویداد اگر ایده در زمینه چالش‌هایی چون مدیریت دانش در فناوری، کاهش هزینه‌های انرژی، تعمیرات‌و‌نگهداری، ارتقای امنیت برنامه‌های کاربردی تحت‌وب، سیستم‌عامل‌های متن‌باز (open source) در شرکت‌های بزرگ، برنامه‌های کاربردی و وب‌سایت‌ها باشد، شانس بیشتری برای ورود به هم‌نت خواهد داشت. تیم‌های برگزیده دومین رویداد هم‌نت فناوری اطلاعات‌و‌ارتباطات از جایزه‌ها و اعتبارهایی مانند دریافت اعتبار راه‌اندازی کسب‌و‌کار به همراه پشتیبانی مالی و اجرایی از ایده، استقرار در مرکز شتابدهی مشاهیر به مدت 6 ماه و بهره مندی از توانمندی‌های فنی و ارتباطی شرکت مخابرات ایران منطقه اصفهان و دیگر جوایز نقدی برخوردار می‌شوند.

شایان ذکر است که دومین رویداد کارآفرینی «هم‌نت» از 16 لغایت 19 آذر در اصفهان برگزار خواهد شد. همچنین 10 آذرماه آخرین فرصت برای ثبت‌نام در هم‌نت دوم در اصفهان است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به سایت هم‌نت به نشانی ict-hamnet.ir مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید