خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با تأکید بر این مطلب که پرداختن جدی به مقوله اقتصاد مقاومتی که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، یک ضرورت در سطح ملی است، گفت: راهکار اصلی بیمه شدن کشور در برابر تهدیدات مختلف جبهه دشمن تکیه بر توانمندی‌های داخلی و رفع وابستگی به بیگانگان است.

به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، به نقل از روابط‌عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان، مرتضی صفری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع نمایندگان بسیج اصناف استان زنجان با اشاره به اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها به ویژه بین‌المللی که عامل مهمی در قدرت بازدارندگی و هراس دشمنان در مقابل ایران اسلامی بدل شده است، این اقتدار را مرهون خون پاک شهیدانی دانست که در نهایت گمنامی و در سخت‌ترین عرصه‌های دفاع‌مقدس، جان باارزش‌شان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

وی، رویکرد رسانه ملی را در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب و مبتنی بر نام‌گذاری سال توسط ایشان بیان کرد و افزود: با توجه به تاکید معظم‌له به تقویت تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال بیش از ۲۱ هزار دقیقه برنامه با همین موضوع در حوزه‌های سیما، صدا و خبر تهیه و پخش شده است.

این مسئول، تشویق مردم به مصرف کالاهای با کیفیت داخلی را در برنامه‌های مختلف یادآور شد و اضافه کرد: در برنامه جدید «ساخت وطن» به صورت ویژه به اثرات مثبت فرهنگ خرید کالای ایرانی در رشد اقتصاد کشور، کارآفرینی و اشتغال و رفع وابستگی به بیگانگان اشاره شده و در سایر برنامه‌ها مانند حرف حساب، سلام زنجان، گئجه‌لر و برنامه خانواده و ... هم به فراخور موقعیت این موضوع مهم مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به تلاش رسانه استانی به منظور امیدآفرینی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، پرداخت دائمی بخش‌های مختلف خبری مرکز به مقوله اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: دو گزارش فاخر خبری تولید شده در مرکز زنجان در سال‌جاری با موضوع اقتصاد مقاومتی مورد تقدیر و تشویق ریاست رسانه ملی قرار گرفته است.

وی، بر آمادگی رسانه استانی به منظور تولید ویژه برنامه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی و تشویق به مصرف کالای ایرانی با مشارکت اتاق اصناف استان تاکید کرد.

در این جلسه، رئیس اتاق اصناف استان با تاکید بر نقش رسانه ملی در توسعه همه جانبه اقتصادی کشور یادآورشد: نقش اثرگذار صدا و سیما قابل انکار نیست و نمونه بارز آن جهانی شدن عزاداری مردم استان در قالب دسته‌جات حسینیه و زینبیه اعظم و معرفی زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی است.

رحیم حاج‌نایبی با تاکید بر بهره گرفتن از ظرفیت‌های خوب رسانه استانی در حوزه اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب، افزود: در استلان زنجان ۳۵ هزار واحد صنفی وجود دارد که ۲۵ هزار واحد در زنجان فعالیت می‌کند و تولید برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی گام مهمی در رفع مشکلات این واحدها است.

مسئول بسیج اصناف استان هم در این جلسه، تقابل با جنگ‌نرم دشمنان را اصلی‌ترین رسالت رسانه ملی دانست و از توجه ویژه صدا و سیمای مرکز زنجان به مقوله اقتصاد مقاومتی و حمایت از کار و تولید ایرانی قدردانی کرد.

حیدری، موفقیت تلاش و حرکت چرخ‌های تولید و صنعت کشور در کنار افزایش کیفیت محصولات و فرهنگ‌سازی رسانه ملی به منظور خرید کالای ایرانی را یک حرکت جهادی در مسیر استقلال کشور دانست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید