خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: جوانان باید نگاه کارآفرینانه به مقوله اشتغال داشته باشند و با تکیه بر تخصص به دنبال پشت میزنشینی نباشند

به نقل از  خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، در ششمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که امروز در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: مفتخریم که از دستگاه های اجرایی استان که مکاتبات و همراهی لازم را درخصوص اوقات فراغت دارند قدردانی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان افزود: شیوه های علمی در سراسر دنیا اثبات کرده که بسیاری از آسیب های اجتماعی در اثر بی توجهی به اوقات فراغت و نیاز جوانان رخ می دهد.

وی با بیان اینکه باید برای حل مشکلات آسیب های اجتماعی از شیوه های پزوهشی با تکیه بر مبنای علمی بهره مند شد، ادامه داد: یکی از راهکارهای حل این مشکلات بهره گیری از خرد تاریخ جوامع بشری است.

رهنما با بیان اینکه بر اساس مطالعات انجام شده یکی از دغدغه های اصلی حوزه جوانان بحث اوقات فراغت است، گفت: باید رویکردها به سمتی باشد که به نیاز جوانان در حوزه اوقات فراغت به شیوه درست و پرشور پاسخ داده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باید نیاز جوانان در حوزه های مختلف بصورت علمی و کارشناسانه شناسایی شود، یادآور شد: در این صورت خواهیم توانست این نیازها را به درستی پاسخ دهیم، معضل اوقات فراغت جوانان باید لصورت علمی و کارشناسانه حل شود.

وی بررسی اوقات فراغت را متشکل از بررسی وضعیت موجود، شناسایی وضعیت مطلوب و بررسی نگرش ها در خصوص برنامه های اوقات فراغتی، نیازها و نقاط ضعف و قوت در حوزه های مختلف عنوان کرد.

رهنما با بیان اینکه نیازهای جوانان در دو بخش اشتغال و مسکن گسترده است، یادآور شد: باید با کار پژوهشی از موازی کاری در این عرصه بپرهیزیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: جوانان باید نگاه کارآفرینانه به مقوله اشتغال داشته باشند و با تکیه بر تخصص به دنبال پشت میزنشینی نباشند زیرا با کارآفرینی تخصصی درهای رشد و توسعه به روی ایران گشوده تر خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید