خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اعلام کرد : راه حل برون رفت کشور از بن بست و رکود اقتصادی به فرموده رهبر معظم انقلاب، عملیاتی کردن سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه و تکیه بر ظرفیت ها و منابع مادی، معنوی و انسانی داخلی است.

 

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی در همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی، ایده های برتر کارآفرینی و اردوهای جهادی استان گفت : اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی با سیمنار و همایش انجام نمی گیرد بلکه به کاری گیری نیروی توانمند داخلی، استفاده از ایده های خلاقانه و ظرفیت های داخلی می تواند مقوله اقتصاد مقاومتی را تحقق و عینیت بخشد.

وی افزود: اقتصاد مبتنی بر دلار جوابگو و کارآمد نیست و چرخ تولید و رونق کشور تنها با اقتصاد مقاومتی، تفکر و مدیریت جهادی جوانان و ایده های خلاق مردم این سرزمین می چرخد.

حجت الاسلام لطفی یادآور شد: فعالان عرصه اقتصاد و تولید علاوه بر اینکه نیازمند فاکتورهایی چون مدیریت و تفکر جهادی باشند باید از بصیرت و بینش محکم و مطمئن برخودار باشند تا تولید و اقتصاد کشور به دام توطئه های دشمنان و رکود و ایستایی نیفتد.

وی تاکید کرد: به تجربه ثابت شده هر وقت مسئولان به فرامین و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عمل کرده اند کشور به پیروزی، موفقیت، اقتدار روز افزون رسیده است بنابراین عمل به این فرامین لازم یک نظام ولایی و مسئولانی ولایت مدار است.

وی افزود: با وجود تحریم های ظالمانه و توطئه های آمریکا و هم پیمانانش کشور ایران همچنان قوی و محکم با امنیت و اقتدار کامل به حیات خود ادامه می دهد.

به گفته وی، آمریکا از همان ابتدای شکل گیری انقلاب با هدف شکست، تضعیف یا تسلیم نظام حربه های اقتصادی و تحریم های ظالمانه را علیه ملت ایران در پیش گرفت و این وضعیت تاکنون ادامه دارد.

منبع خبر: باشگاه خبرنگاران جوان

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید