خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی با بیان اینکه طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه تصویب شد، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه درباره حضور زنان در نهادهای سیاسی کشور اجرایی شود.

“سهیلا جلودارزاده” نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس ؛ با بیان اینکه خانم‌ها پیشنهادات جدی را در ارتباط با حوزه زنان در بررسی لایحه برنامه ششم توسعه پیشنهاد دادند، گفت: طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار یکی از پیشنهاداتی بود که در قالب پیشنهاد کمیسیون تلفیق مصوب شد تا از قدرت بیشتری برخوردار باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: نقش خانم‌ها در برنامه ششم خوب دیده شده مانند برنامه زنان سرپرست خانوار، مسایل فرهنگی آنان و ارتقاء سطح حضور زنان در دولت که به نوعی در این لایحه آمده است.

وی ادامه داد: البته برخی مسایل را هم مانند تشکیل صندوق حمایت از کارآفرینی زنان نتوانستیم تصویب کنیم که به طور حتم به صورت‌های دیگر آن را به مجلس ارائه می‌کنیم.

عضو فراکسیون زنان در مجلس با بیان اینکه برخی مصوبه‌ها در برنامه پنجم توسعه اجرایی نشد، گفت: ما تلاش خود را خواهیم کرد تا مصوبات لایحه برنامه ششم توسعه در مورد قوت گرفتن حضور زنان در نهادهای سیاسی کشور اجرایی شود.

منبع:افق نیوز

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید