خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

معاون علمی رئیس جمهور گفت: هفت ـ هشت سالی می‌شود که بحث حمایت از کارآفرینان و هنرمندان مطرح است اما شاید اقدامی در راستای آن انجام نشده باشد لذا جشنواره ملی ـ فرهنگی ایران‌ساخت می‌تواند رفع این خلأ را ممکن کند.

به گزارش خبرنگار ماهنامه کارآفرین ناب؛ نخستین جشنواره ملی ـ فرهنگی ایران‌ساخت عصردیروزدر خانه هنرمندان ایران با حضور سورنا ستاری، معاون علمی رئیس‌جمهور افتتاح شد. 

سورنا ستاری هر چند در این مراسم سخنرانی نداشت اما با بازدید از 3 تالار در نظر گرفته شده برای نمایش هنرهای تجسمی اعم از عکس، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره رسالت این جشنواره گفت: ما همواره راجع به زیست‌بوم صحبت‌های فراوانی کرده‌ایم لذا یکی از موارد مورد تاکید در برگزاری این جشنواره اشاره به زیست‌بوم مرتبط با توانمندیهای ایران در عرصه‌های علمی و تجاری است. 

رئیس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه سیستم کارآفرینی از تاریخ دیرینه ایران همواره وجود داشته اما شکل‌گیری روحیه عدم خودباوری منجر به افت این سیستم شده است، تصریح کرد: گوشه‌ای از زیست بوم ایران ساخت مربوط به حمایت از کالاهای ایرانی می‌شود تا به هر شکل ممکن بتواند فرهنگسازی و تبلیغات مورد نیاز برای کارآفرینی و حمایت از کالاهای ایرانی را داشته باشد. 

وی با بیان اینکه فرهنگسازیهای لازم در عرصه علمی گاهی اوقات به فراموشی سپرده شده است، خاطرنشان کرد: هفت ـ هشت سالی می‌شود که بحث حمایت از کارآفرینان و هنرمندان مطرح است اما شاید اقدامی در راستای آن انجام نشده باشد لذا جشنواره ملی ـ فرهنگی ایران‌ساخت می‌تواند رفع این خلأ را ممکن کند. 

نخستین جشنواره ملی ایران‌ساخت از امروز تا 18 دی‌ ماه میزبان علاقه‌مندان و حوزه‌های هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیجیتال، ادبیات، ایده‌بازار و کارگاه‌های مرتبط با این جشنواره خواهد بود؛ در خانه هنرمندان ایران سه تالار برای به نمایش گذاشتن آثار هنری و یک سالن مختص برگزاری کارگاه‌های برنامه‌ریزی شده در نظر گرفته شده است.

منبع:تسنیم

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید