خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: کارآفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به چرخش درمی آورند و تولید ایجاد می کنند و نیروی محرکه توسعه اقتصادی هستند.

جاسم جادری در یازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان هرمزگان با اشاره به ارتباط کارآفرینی با توسعه اقتصادی، عنوان کرد: کارآفرینی در بحث اقتصاد جایگاه ویژه‌ای دارد و فعالیت‌های کارآفرینانه موجب رشد اقتصادی و ایجاد محیط رقابتی می‌شود و به ایجاد شغل در جامعه کمک می‌کند.

وی بیان داشت: باید به سمت رشد و پیشرفت و ایجاد ثروت گام برداریم و کارآفرین هم به دنبال تحول در جامعه و ایجاد ثروت و رشد جامعه است.

استاندار هرمزگان افزود: کارآفرینان خطرپذیری را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و جامعه کارآفرین مدرک‌گرا و پشت میزنشین نیست بلکه تولیدگراست و خلق ثروت می‌کند و ایده‌های نو به جامعه ارائه می‌دهد.

جادری با بیان اینکه کارآفرینان مهندسان پیشرفت صنعتی محسوب می شوند، تصریح کرد: کارآفرینان چرخ اقتصاد صنعتی را به چرخش درمی‌آورند و تولید ایجاد می‌کنند و نیروی محرکه توسعه اقتصادی هستند.

وی گفت: امروز کارآفرینان در جوامع پیشرفته نقش محوری بر عهده دارند و اگر بخواهیم یک اقتصاد مطلوب داشته باشیم، وجود خلاقیت لازم است که کارآفرینان نیز با ریسک پذیری خود جامعه را متحول می‌کنند و عامل اشتغالزایی هستند و فناوری را منتقل و حتی بروکراسی اداری را کاهش می‌دهند و باعث می‌شوند حس رقابت در جامعه ایجاد شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه کارآفرینان به توسعه متوازن کمک می‌کنند، اضافه کرد: کارآفرینی موجب ارتقای کیفیت زندگی مردم می‌شود.

جادری با تاکید بر لزوم حمایت مدیران از کارآفرینان، اظهار داشت: مدیران باید منابع مالی را برای کارآفرینان فراهم کنند و تسریع در پرداخت تسهیلات موجب می‌شود کارآفرینان ایده‌های خود را عملیاتی کنند.

وی خاطرنشان کرد: قوانین عادلانه نیز به کارآفرینان کمک می‌کند و دسترسی برای تحقیق و توسعه و همچنین زیرساخت‌ها باید برای کارآفرینان فراهم شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم برداشته شدن موانع بازار از مسیر راه کارآفرینان، افزود: کارآفرینی که خطرپذیری داشته وظیفه خود را انجام داده و مدیران دولتی هم باید شرایطی فراهم کنند که کارآفرین موفق باشد.

تسنیم

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید