خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

رئیس اداره نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج گفت: 950 سواد آموز این ناحیه برای دعوت افراد بی سواد به کلاس های نهضت، بر سر مزار شهدای کرج شعار علم آموزی و کارآفرینی سر دادند.

اعظم قطبی زاده روز سه شنبه افزود: سواد آموزان این ناحیه در آئینی نمادین اقدام به سر دادن این شعار کردند تا به شهروندان بی سواد و کم سواد یادآوری کنند برای توسعه کشور باید علم آندوزی کنیم.
وی اظهار کرد: نهضت سواد آموزی در7 دی ماه 1358 به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد تا افرادی که از نعمت ارزشمند خواندن و نوشتن رنج می برند و یا کم سواد هستند از نعمت سواد برخوردار شوند.
وی بیان کرد: آموزش دهندگان و سواد آموزان این ناحیه در این حرکت فرهنگی - انقلابی خواستار شرکت افراد بی سواد در کلاس های درس و همچنین پیمان بستن با امام ، شهدا و ولایت در راستای توسعه کشور با علم اندوزی شدند.
رئیس اداره سواد آموزی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در ادامه به رویکرد آموزش سواد و مهارت آموزی در کلاس های آموزش سواد و مراکز یادگیری محلی سواد در بخش سواد آموزی اشاره و خاطر نشان شد: برای تحقق اهداف تعیین شده در این حوزه لازم است برای هدایت افراد بی سواد ، کم سواد و فاقد مهارت حرفه ای و زندگی در سطح محلات تحت پوشش آموزش و پرورش ناحیه یک کرج روحیه مشارکتی تقویت شود.
قطبی زاده به تشریح اهم برنامه های ناحیه3کرج در هفته سوادآموزی پرداخت و یاد آور شد: حضور سوادآموزان درمرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) و تجدید میثاق با ایشان، دیداربا مسئولان،قرائت وصیت نامه تنهاشهید سواد آموزالبرزی درکلیه کلاسهای سوادآموزی ،دیداربا نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ،برگزاری 100 نمایشگاه از هنرهای دستی سوادآموزان را از برنامه های این ناحیه در هفته سواد آموزی عنوان کرد.
وی بیان کرد: از محورهای مهم نمایشگاه های ساده اما با کیفیت و مفهوم دار به زبان قلم و هنر در این ناحیه را کارآفرینی با توجه به فراگیری مهارت حرفه ای و ترویج فرهنگ زندگی ایرانی - اسلامی را تشکیل داد.
وی از برگزاری کارگاه های آموزشی ،زیارت قبور شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب،حضور آموزش دهندگان در نماز جمعه کرج،برگزاری 100 جشن در کلاس های سوادآموزی ،مسابقه انشانویسی در کلاس های دوره انتقال،انتخاب 10 آموزش دهنده برتر سال 95 و قرائت زیارت ال یاسین در بقعه متبرک امامزاده حسن (ع) را از دیگر برنامه های نهضت سوادآموزی ناحیه3 کرج برشمرد.
رئیس اداره سوادآموزی ناحیه3 کرج از تهیه و ارسال پیام های آموزشی پیرامون سواد از دیدگاه دین مبین اسلام و بزرگان و درج پیام در سربرگ نامه های اداری در طول هفته سوادآموزی و بازدید مسئولان از کلاس های نهضت سواد آموزی و تجلیل از سواد آموزان را از دیگر برنامه های این ناحیه در هفته سواد آموزی ذکر کرد.
قطبی زاده اضافه کرد: در آموزش و پرورش ناحیه 3 کرج 45 نفر آموزش دهنده مسئولیت سوادآموزی به 950 نفر را برعهده دارد.

ایرنا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید