خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

چهاردهمین همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 13 و 14 بهمن ماه با حضور بیش از 200 دانشجو از دانشگاههای سراسر كشور به میزبانی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع با هدف ایجاد پویایی برای انجام فعالیت های علمی و پژوهشی و ارتقای خودباوری و اعتماد به نفس در دانشجویان، ارائه و انتشار نتایج مطالعات و پژوهش های علمی دانشجویان در زمینه های مرتبط با مهندسی صنایع، تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و همچنین ایجاد زمینه تعامل موثر دانشجویان و بازار كار تدارك یافته است.
 
مدیریت و كنترل كیفیت، مدیریت و كنترل پروژه، مدیریت و برنامه ریزی استراتژیك، مدیریت تكنولوژی و زیرساختهای ساخت و تولید، مهندسی و تحلیل سیستم ها، تحقیق و عملیات در روش های كمی، مهندسی صنایع و فناوری اطلاعات، مهندسی صنایع در توسعه صنعتی، مهندسی صنایع در خدمات، مهندسی صنایع و كارآفرینی و مهندسی صنایع و اقتصاد مقاومتی از مهم ترین محورهای این همایش ملی به شمار می آید.
 
ارائه مقالات برگزیده به صورت شفاهی و پوستر، كارگاه های آموزشی، نشست ها و میزگردهای تخصصی و سخنرانی های انتقال تجربه از جمله برنامه های پیش بینی شده در این همایش دو روزه خواهد بود. 
 
همچنین سومین ایده بازار تخصصی مهندسی صنایع با موضوع خدمات مالی و پرداخت با حضور ایده پردازان، صاحبان صنعت و سرمایه گذاران در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید