خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس امور مالیاتی شهر تهران :

نیمی از فرار مالیاتی کشور در تهران است

 مالیات همه هنرمندان به اندازه یک فوتبالیست نیست

رئیس امور مالیاتی شهر تهران با بیان اینکه نیمی از فرار مالیاتی کشور در تهران است، گفت:‌ سال گذشته در شهر تهران بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی به دست آمد.حسین بنی‌صفار در گفتگو با فارس، با اشاره به معافیت حقوق و دستمزد در سال جاری اظهار داشت: برای یک سال این مبلغ 13 میلیون و 800 هزار تومان است که مجلس تصویب کرده و برای هر ماه یک میلیون و 150 هزار تومان از مالیات معاف است و جدول محاسبه آن تفاوتی با سالهای گذشته نکرده، زیرا اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم از سوی شورای نگهبان تأیید و در نهایت به سازمان ابلاغ نشده است.

رئیس امور مالیاتی شهر تهران با بیان اینکه در سال 93 در شهر تهران پیش‌بینی‌ درآمدها حدود 27 هزار و 890 میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: 98 درصد پیش‌بینی‌ها در شهر تهران محقق شده است، که از این میزان 27 هزار و 378 میلیارد تومان را شامل می‌شود.به گفته این مقام مسئول این رقم محقق شده 41 درصد نسبت به سال قبل آن رشد دارد.
* نصف کتمان درآمد و فرار مالیاتی مربوط به تهران است
وی به راهکارهای جلوگیری از فرار مالیاتی و کتمان درآمدها اشاره کرد و گفت: با اجرای کامل طرح جامع مالیاتی و ایجاد بانک‌های اطلاعاتی طبق برنامه پنجم به دنبال کاهش فرار مالیاتی هستیم. همچنین برنامه‌های کلی این طرح در سطح کشور و تهران ادامه دارد.
* مالیات کل هنرمندان به اندازه یک فوتبالیست هم نمی‌شود
بنی‌صفار در باره مالیات هنرمندان بیان داشت: قبل از عید جلسه‌ای با خانه سینما داشتیم و برنامه‌ریزی برای گرفتن کد اقتصادی آنها انجام شد و ثبت‌نام صورت گرفته است، اما مالیات هنرمندان به اندازه ورزشکاران نیست و مجموع مالیات کل هنرمندان به اندازه یک ورزشکار باشد. کل هنرمندانی که ثبت‌نام شدند، بیش از 5 هزار نفر هستند.
* شرکت‌ها بزرگترین بدهکاران مالیاتی هستند
رئیس امور مالیاتی شهر تهران با بیان اینکه هنرمندان بدهی مالیاتی ندارند، یادآور شد: بیشتر بدهکاری مالیات مربوط به شرکت‌هاست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید