خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : عزم راسخ فرماندهان سپاه در دوره جدید بر حوزه کارآفرینی و ایجاد زیرساختهای لازم و رفع محرومیت متمرکز است .

سردار شریف در جمع خبرنگاران در تبریز گفت: هم اکنون سپاه در تلاش است  با اجرای 34 هزار پروژه محرومیت زدایی و با بیش از 150 طرح بزرگ از فرار مغزها جلوگیری کند.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم این نارسایی هایی را که در شان کشور و زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست مرتفع کنیم و همانطور که در حوزه تامین امنیت، پیشرفت های دفاعی و علمی توفیقات داشتیم با اتکا به منابع بالای کشوری قادر هستیم بر تمامی مشکلات فائق آییم.
وی با بیان اینکه هم اینک سپاه پاسداران ، مقدمات ساخت پالایشگاه صد درصد بومی ستاره خلیج فارس را فراهم کرده است گفت: به زودی شاهد افتتاح این پالایشگاه خواهیم بود که تولید بنزین را در برنامه خود قرار داده است.عزم سپاه برای کارآفرینی ، توسعه زیرساختها و محرومیت زدایی
وی افزود: این پالایشگاه بعد از حدود صد سال از دسترسی ایران به نفت خام، کشور را از واردات بنزین بی نیاز می کند و وارد صحنه صادرات بنزین خواهیم شد.
سردار شریف  گفت: در طرح پالایشگاه ستاره خلیج فارس بیش از 400 پیمانکار زیر نظر قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا فعالیت دارند تا از تمامی فرصتهای اشتغال استفاده کنیم.
وی نمونه فعالیت موفق سپاه در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را اجرای فاز 15 و 16 پارس جنوبی اعلام کرد و گفت: طراحی، اجرا و بهره برداری صد درصدی از این 2 فاز بومی بوده است.
وی با تاکید بر اینکه سپاه هیچ منفعت شخصی از حضور در فعالیت های اقتصادی نمی برد گفت: حضور سپاه در فعالیت های اقتصادی صرفا به عاملی بر هجمه بر این نهاد انقلابی شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه هم اکنون با بهره مندی از توان جوانان بسیجی در حوزه ساخت سد، پل و آزاد راه هیچ نیازی به خارجی ها نداریم گفت: در حوزه اقتصادی اراده فرماندهان سپاه بر توانمند سازی مردم و رفع محرومیت است.
سردار شریف خاطرنشان کرد : همه این توفیقات در سایه هوش ایرانی، استعداد ایرانی، خلاقیت ایرانی، مقاومت و اتکا به داشته های ایرانی است.
وی گفت: دشمن می خواهند ایران را از الهام بخش بودن برای سایر کشورها بازدارند می خواهند گفتمان انقلاب اسلامی را از حرکت و اشاعه باز دارند، اما قادر نخواهند بود، اینک ملت ما از تمامی گردنه های بسیار سخت عبور کرده است و به قله های بلند و رفیع پیشرفت نزدیک شده ایم.
وی یادآور شد: ایران در کنار دست یابی به سرشاخه های علم در حوزه های دفاعی، امنیتی در فرهنگ، تمدن و مذهب نیزحرفی برای گفتن دارد و هیچ کشوری نمی تواند به گرد پای ایران برسد و قادر هستیم به صراحت از دستاوردهای خود دفاع کنیم.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه چکیده تمام رفتار رسانه های غربی و استکبار این است که نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد کارایی است گفت: تمام تلاش ما دراین است که اقدامات، کارآمدی ها و تلاش های جمهوری اسلامی را نشان می دهیم.
 وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، رسانه ها باید عینک خدمت به مردم را به چشم بزنند و متناسب با آن از مسئولان مطالبه گری کنند.
سردار شریف با بیان اینکه اولویت اول سپاه پاسداران دفاع از انقلاب است گفت: این دفاع مشمول ابعاد امنیتی، فرهنگی و اقتصادی است.
وی شرایط کنونی را حائز مولفه های لازم برای یک جنگ اقتصادی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاضتی نیست، بلکه اقتصادی درون گراست، اقتصادی که همراه با دانش است و می تواند بازارهای بزرگی را فتح کند و از تولید کالاهای بنجل ایرانی بکاهد.
سردار شریف در خصوص همزمانی آزمایشات موشکی سپاه با توافق برجام نیز گفت:همه آزمایشات موشکی نظام زیر نظر شورای عالی امنیت کشور انجام می شود و این شانتاژها بیشتر برای انحراف افکار عمومی مطرح میشود.
وی افزود ایران با استراتژی نرمش قهرمانانه وارد برجام شد و اتخاذ این استراتژی برای آنانکه دغل کاری، زورگویی و عهد شکنی آمریکایی ها را باور نداشتند، ماهیت آمریکایی ها را ثابت کرد.عزم سپاه برای کارآفرینی ، توسعه زیرساختها و محرومیت زدایی
وی یادآور شد: در نتیجه توافق برجام و بد عهدی آمریکا، مردم به فهم واحد در بی اعتمادی به آمریکا و قدرت نرم افزاری آنها رسیدند.
معاون روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران با تاکید بر لزوم افزایش قدرت رسانه ای در کشور گفت: در دنیا بنگاههای خبری بصورت گسترده، با نفوذ و با بهره گیری از کادر ورزیده و کانال های متعدد پیام خود را مخابره می کنند حال آنکه در کشور با وجود محتوای غنی و گفتمان انقلابی، در حوزه ابزار پیام دچار مشکل هستیم.
سردار شریف با اشاره به وضعیت حاکم بر کشور عربستان گفت: این کشور با ویژگی سلطنتی که نه دموکراسی دارد، نه حقوق بشر رعایت می کند و نه آزادی زنان در آن کشور معنی دارد و علیه کشورعرب سنی فقیر جنگ را می اندازد و زیر ساختهای کشوری را نابود می کند ولی هیچ وقت تحت عنوان حامی تروریست در دنیا مطرح نمی شود.
معاون روابط عمومی سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه قدرت رسانه ها در تصویر سازی است نه در بیان واقعیت از رسانه ها سوال کرد : از ایران با چهره ای که تداعی مبارزه با ظلم، برگزار کننده سالم ترین انتخابات، توجه به عموم مردم و با این حجم از پیشرفتها، در نزد افکار عمومی چه تصویری ارائه شده است.
وی یادآور شد: آل سعود خود را پرده دار کعبه و قیم مسلمانان می داند ولی دستشان با رژیم صهیونیستی در یک کاسه است، هر روز مردم فلسطین تحقیر می شوند اما رسانه ها قادر نیستند وضعیت فلسطینی ها در اردوگاهها را به تصویر بکشند.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رسانه های مطرح و بنگاههای سخنی پراکنی در دنیا از پول آمریکایی ها و صهیونیستی تغذیه می کنند گفت: در مقطعی رسانه های خارجی اعلام کردند که صدام به بمبهای شیمیایی دسترسی دارد و این تهدیدی برای کل دنیا مطرح می شود و به تهییج افکار عمومی پرداختند.
وی ادامه داد: بعد از پمپاژ خبری حمله به عراق و براندازی صدام بعنوان یک مطالبه مردمی مطرح و هزاران مسلمان در جنگ عراق کشته شدند، اما بعد از سال ها کسی نیست سوال کند که مگر قرار نبود تسلیحات نظامی و شیمیایی عراق نابود شود، آیا تسلیحاتی بود که نابود شود؟
وی با اشاره به اینکه بنگاههای سخن پراکنی غرب به افکار عمومی فرصت فکر کردن و سوال کردن را نمی دهند گفت: این رسانه ها با خلق مسائل جدید امکان فکر کردن را از مخاطب می گیرند و برای مخاطب ایده سازی می کنند.
وی با تاکید براینکه وظیفه اصحاب رسانه اغراق نیست بلکه به رخ کشیدن داشته ها و عملکرد مثبت است گفت: متاسفانه نتوانسته ایم اهمیت ژئوپولتیک، سرمایه انسانی، امنیت مثال زدنی و نیز ارزش پیشرفت های فنی، علمی و نظامی خویش را به رخ جهانیان بکشیم.
در این مراسم با قدردانی از خدمات سرهنگ اصغری ، سرهنگ اسکندری به عنوان مسئول جدید روابط عمومی سپاه عاشورا معرفی شد.

خبرگزاری صدا وسیما

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید