خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 نوریان اعلام کرد:

تعامل چادرملو با فولاد سازان برسر بدهی

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اشاره به اینکه معدن چادرملو به‌جز سنگ‌آهن بقیه مواد تولید شده خود را به بازار داخلی عرضه می‌کندگفت :  شرکت‌های فولادی بابت خرید کنسانتره و گندله بالغ ۱۰۰۰ میلیارد تومانی به این شرکت بدهی دارند .مهندس محمود نوریان افزود : شرکت‌های فولادی با خرید کنسانتره و گندله از چادرملو کمتر از ۵۰ درصد هزینه خرید را پرداخت می‌کنند و مابقی به بدهی های قبلی آنها اضافه می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه، تا زمانی که وضعیت اقتصادی بهبود نیابد، این بدهی ها تسویه نمی شود افزود: همانطور که رکود اقتصادی در کشور موجب شده است برخی شرکت‌های فولادی نتوانند بدهی خود را به شرکت چادرملو پرداخت کنند، شرکت‌های فولادی نیز مطالباتی دارند که هنوز دریافت نشده است، حتی برخی از  فولادسازان به دلیل نداشتن مشتری با محصولات انبار شده روبه‌رو هستند، و اینگونه نیست که آنها توان پرداخت بدهی‌های خود را داشته باشند اما اقدام نکنند.
وی در عین حال از مسئولان  کشور خواست با توجه به شرایط نامناسب اقتصاد و رکود فعالیت های  عمرانی و ساخت‌وساز مسکن ، از شرکت‌های فولادی حمایت کنند تا این صنایع دچار آسیب و به تعطیلی کشیده  نشوند.
مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: با وجود مطالبات سنگین  چادرملو از فولاد سازان  اما ، تعویق در پرداخت بدهی‌ها منجر به قطع همکاری با شرکت‌های بدهکار نشده است.
نوریان تاکید کرد :در شرایط فعلی ضرورت همکاری و تعامل میان بنگاههای اقتصادی بیش از پیش احساس می شود و چنانچه درک متقابلی ایجاد شود می توانیم بحران کنونی و دوره رکود را پشت سربگذاریم .

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید