خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: اگر می‌خواهیم تولید بدون مشکل داشته باشیم، باید دخالت دولت را از بخش تولید کاهش دهیم.

حاتم شاهکرمی مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران امروز (شنبه) در جشنواره  نیکوکار آفرین که به منظور تجلیل از مدیران موفق اقتصاد مقاومتی در بخش خصوصی برگزار شد، اظهار داشت: اگر ما بخواهیم مشکلات بیکاری را کاهش دهیم و پول فروش نفت را به گسترش رفاه در جامعه هزینه کنیم و اگر می خواهیم به نوآوری و خودکفایی برسیم هیچ راهی نداریم جز اینکه فارغ التحصیلانی را که امروز بیش از 50 درصد بیکاران کشور را تشکیل می‌دهند، کار آفرین کنیم.

وی افزود: باید کارآفرینی را از مدارس و کودکی شروع کنیم اما متأسفانه کاری کرده ایم که حتی اگر صحبت کارآفرینی هم می شود، جوان می ترسد و یک جوان فارغ التحصیل فیزیک فکر می کند که باید حقوق بگیر یک اداره باشد.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: ما باید ریسک پذیری کارآفرینی را کاهش دهیم که خوشبختانه این مسیر در وزارت کار در حال انجام است.

شاهکرمی بیان داشت: امروز ما کانون کارآفرینی با 140 عضو در تهران هستیم که بیشتر اعضای آن از اساتید دانشگاه هستند و همچنین 192 مرکز تخصصی مشاوره کار آفرینی در کشور داریم که 19 مرکز در تهران است و این ظرفیت خوبی است که با کمک دستگاه های بالا دستی می‌توانیم این مراکز را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاوتی به معنی استفاده از ظرفیت‌های بالقوه کشور است، گفت: بیشترین مشکل امروز دخالت دولت در کارگاه‌های تولیدی به ویژه دخالت در بخش مدیریت است، اگر می‌خواهیم تولید قابل رقابت و بدون مشکل داشته باشیم باید دخالت دولت را از مراکز تولیدی کاهش دهیم و به هیچ وجه به نفع تولید ما نیست که دولت در این بخش دخالت کند.

در ادامه حیدری مدیر کل سازمان تأمین اجتماعی غرب تهران اظهار داشت: با استفاده از بخش IT حدود 2 میلیون پرونده در شعبه 25 غرب تهران الکترونیکی شده است.

وی افزود: در شعبه غرب تهران به عنوان بزرگترین شعبه استان که برای نخستین بار به عنوان طرح پایلوت الکترونیکی کردن پرونده‌های مستمری انجام شده است و 48 هزار پرونده الکترونیکی برای ورودی های  جدید به سازمان تأمین اجتماعی در کشور تشکیل شده است.

حیدری گفت: از جمله اقدامات انجام شده در بخشIT می‌توان به اختصاص شماره تأمین اجتماعی (ssn) در حال انجام و بحث بازرسی هوشمند برای جلوگیری از تشکیل نسخ کاغذی اشاره کرد. یکی دیگر از اقدامات ارایه خدمات به کارفرماهای خوش حساب است.

هدانا

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید