خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو :

یک میلیون قطعه لوازم یدکی خودرودارای برچسب اصالت شدند

بخش اقتصادی:رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو از طراحی و ارائه بیش از یک میلیون برچسب اصالت لوازم یدکی خودرو ایرانی و خارجی خبر داد وگفت:پنجمین نمایشگاه قطعات خودرو سبک و سنگین از 10 تا 14 تیرماه در برج میلاد برگزار می شود.به گزارش خبرنگارما،غلامرضا بخشی زاده درجمع خبرنگاران گفت:یکصد کارشناس خبره لوازم یدکی در قالب یک شرکت،فعالیت برچسب گذاری برخی لوازم یدکی را آغاز و تاکنون بیش از یک میلیون قطعه را نشان دار کرده اند.وی با اشاره به بی کیفیت بودن 20 درصداز لوازم یدکی خودرو موجود دربازارافزود:کالای بی کیفیت بزرگترین معضل این بازار است.رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو دریافت این برچسب را برای تولید کنندگان،اختیاری دانست وادامه داد:دراین برچسب یا لیبل که با عنوان شناسا طراحی شده،همه مشخصات قطعه از جمله نام،نشانی و کشورمحل ساخت تعبیه شده است.بخشی زاده با اشاره به قرار داشتن نصب این بچسب ها را در مرحله آزمایش گفت:مصرف کنندگان با ارسال کد درج شده بر روی لیبل به شماره تعیین شده می توانند از اصالت کالا مطمئن شوند.وی قوانین موجود در کشور را برای مبارزه با کالای بی کیفیت و قاچاق بی تاثیر دانست و گفت:اتحادیه با کمک مردم برای مبارزه با این معضل وارد عمل شده است.
رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو همه گیر شدن نصب برچسب اصالت را در کشور مانع از ادامه روند توزیع قطعات بی کیفیت اعلام کرد و افزود : پس از دریافت لیبل از سوی برندهای معروف لوازم یدکی، افراد متخلف برای ماندن در این بازار مجبور به فروش کالای با کیفیت خواهند شد.
بخشی زاده با اشاره به اینکه کالاهایی که محل ساخت آنها مشخص نیست جزو کالاهای بی کیفیت و قاچاق محسوب می شود ، ادامه داد: این برچسب برای هر کالا بصورت مستقل طراحی شده است و فقط با همکاری 100 کارشناس تعیین شده نصب می شود و امکان تقلب در آن وجود ندارد.وی تنوع و گستردگی کالاهای موجود در بازار را از مشکلات پیش رو برای اجرای ملی این طرح دانست و گفت : در حال تعیین موضوعاتی هستیم که امکان تقلب در لوازم یدکی را فراهم می کند.
در ادامه نشست،حسن بشارت نیا مجری برگزاری نمایشگاه اتحادیه لوازم یدکی خودرو هم با اشاره به وجود بیش از 300 هزار واحد صنفی فعال در بخش های مختلف بازار لوازم یدکی خودرو گفت :این بخش،سرمایه درگردش قابل توجهی در کشور ایجاد کرده است.وی شفافیت در بازار لوازم یدکی را مهم ترین هدف از اجرای طرح برچسب شناسا دانست و گفت: با نصب این برچسب حتی فروشنده قطعه مشخص خواهد شد.بشارتی با اشاره به اجرای نمایشگاه از 10 تا 14 تیر در برج میلاد ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد شفافیت دربازار،ارتقاء کیفیت،انسجام صنفی،کمک به بازارتولید واشتغال و شناساندن تولید کنندگان معتبر در زمینه لوازم یدکی خودرو به مصرف کنندگان است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید