خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

امسال در نمایشگاه کتاب از نسل نواندیش ۲ بار تخفیف بگیرید!

به گزارش روابط عمومی انتشارات نسل نواندیش، این انتشارات همزمان با راهاندازی وبسایت جدید خود و به مناسب نمایشگاه کتاب، کلیه کتابهای خود را همراه با ۲۰ درصد تخفیف

تا ۱۳ اردیبهشت 1396 و همزمان با شروع نمایشگاه کتاب به علاقهمندان این نشر، از طریق وبسایت خود به فروش میرساند.
انتشارات نسل نواندیش در ۱۹ سال فعالیت خود در زمینه نشر کتابهای مدیریت، موفقیت، خانواده، سلامت، روانشناسی و تحول در زندگی فردی و کاری بیش از 2 هزار عنوان کتاب روانه بازار نشر ایران کرده است. همچنین این انتشارات، ناشر پرفروش طرح عیدانه کتاب سال ۱۳۹۶ شد.
بیژن علیپور، مدیریت این انتشارات در خصوص حضور نسل نواندیش در نمایشگاه کتاب امسال گفت: «علاوه بر ۱۰ دردصد تخفیف عرضه کتاب ها در نمایشگاه کتاب، به کاربرانی که عضو کانال تلگرام انتشارات نسل نواندیش و یا مجله راز باشند، ۱۰ درصد تخفیف بیشتر هدیه داده میشود و در مجموع در نمایشگاه با ۲۰ درصد تخفیف، کتاب ها به این کاربران عرضه می گردد.»

روش استفاده از تخفیف خرید کتاب:
از طریق آدرس naslenowandish.com می توانید به وبسایت انتشارات نسل نواندیش مراجعه کنید. با عضویت در کانالهای تلگرام http://t.me/NasleNowAndish و http://t.me/RaazMag در طول نمایشگاه کتاب از این انتشارات به جای ۱۰ درصد تخفیف نمایشگاهی، ۲۰درصد تخفیف دریافت کنند.
بنابراین هم اکنون عضو کانال تلگرام و یا اینستاگرام مجله راز و یا انتشارات نسل نواندیش شوید تا یک روز قبل از شروع نمایشگاه کوپن تخفیف ویژه برای شما ارسال گردد.
برای خوانندگانی که در تهران حضور ندارند و مشکلات مسافتی اجازه حضور به نمایشگاه کتاب به آن ها را نمی دهد، این انتشارات ۲۰ درصد تخفیف خود را تا پیش از شروع نمایشگاه بر روی وبسایت رسمی خود، ارائه می کند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید