خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیسی:

باید سامانه کنترل فساد در اقتصاد کشور ایجاد شود

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ما باید سامانه ای برای کنترل فساد دراقتصاد ایجاد کنیم که یک سر آن به بانک،یک سر آن به نظام گمرکات و یک سر آن به دستگاه های نظارتی مربوط شود.به گزارش مهر،حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز در جمع مردم ایلام اظهار داشت: ایلام از ابتدای پیروزی انقلاب، پرچم نهصت را به دست گرفت. مردان و زنان غیور ایلام در دوران دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشورمان در اختیار دشمن قرار بگیرد.
وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های نفتی و گازی استان ایلام گفت: استان ایلام به واسطه دارابودن ۳۳۰ هزار بشکه نفت و ۸ میلیون متر مکعب گاز، یکی از مناطق نفت خیز کشور محسوب می شود. مگر طبق قانون نباید ۲ درصد صرف همان منطقه شود؟ آیا این مساله عملی شده است؟ آیا تعداد بیکاران در ایلام در شأن ایستادگی و غیرت مردم این استان است؟
رئیسی با اشاره به ظرفیت های گردشگری استان ایلام اظهار داشت:من بارها از منطقه مهران عبور کرده ام؛اگر هر جای دنیا بود با توجه به تعداد میلیونی زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین و دیگر ایام، این جا تبدیل به منطقه مهم گردشگری و داد و ستد می شد.وی تصریح کرد:اگر روی نفت و گاز و گردشگری استان ایلام سرمایه گزاری شود، آیا شاهد بیکاری خواهیم بود؟ در ایلام اخیرا سیل آمد؛ قرار بود که مبالغی برای کمک پرداخت شود؛آیا این اتفاق افتاد؟این نامزد انتخابات ریاست جمهوری، با اشاره به تعداد افراد تحت حمایت در استان ایلام گفت:دراستان ایلام ۱۵۰ هزار نفر تحت حمایت سازمان های حمایتی هستند.آیا وضعیت در ایلام به بن بست رسیده؟ اگر به بن بست رسیده بگویید که ما تکلیفمان را بدانیم؛ ما معتقدیم که چنین نشده است.رییسی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تخریب ها و شایعه ها را نادیده انگاشته ام تا بتوانم برای انجام وظیفه عمل کنم گفت:شما مردمی هستید که با وحدت و انسجام دژ محکمی در برابر دشمن ایجاد کرده اید و قوم های مختلفی درکنار هم بوده اید تا از کشور دفاع کنید.وی افزود:مردم باید سرنوشت خود را خود تغییر دهند. مردم با نگاه به آنچه قبلا تصمیم گرفته‌اند و با توجه به عملکردی که اتفاق افتاده واثربخشی نتیجه آن تصمیم، می خواهند تصمیم تازه ای بگیرند.کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه بیگانگان مانورهای تبلیغاتی برای دل بردن ازمردم شان برگزار می کنند اظهار کرد: در کشورما انتخابات تزیینی نیست بلکه رای مردم تاثیر مستقیم در سرنوشت آنان دارد.وی درادامه با اشاره به مبارزه با فساد گفت: ما باید سامانه ای برای کنترل فساد دراقتصاد ایجاد کنیم که یک سرآن به بانک و یک سر آن به نظام گمرکات و یک سر آن به دستگاه های نظارتی مربوط شود، آن وقت ببینیم فساد کنترل می شود یا نه؟ آن وقت ببینیم کسی جرأت می‌ کند فرارمالیاتی داشته باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید