خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

کالاهای چینی بی کیفیت هدر رفت سرمایه های ملی را به دنبال دارد

 توافقات هسته ای به نفع توزیع کنندگان لوازم یدکی خودرو است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کالاهای چینی از نظر قیمت شاید به صرفه تر از کالاهای داخلی باشد اما از نظر کیفیتی عمری کوتاه دارد که در نهایت به خروج ارز بیشتر از کشور و هدر رفت سرمایه های ملی منجر می شود.

ابراهیم نکو نسبت به تاثیرات توافقات هسته ای در حوزه صنایع خودرو و قطعه سازی گفت: توافقات هسته ای به طور قطع تاثیرات مثبتی در این عرصه برجای خواهد گذاشت و بسیار به نفع توزیع کنندگان می شود. نکته مهم این است که نباید دست روی دست گذاشته و منتظر این اتفاق باشیم. بلکه بهتر است با بازنگری در برخی سیاست گذاری ها تاثیرات مثبتی در این حیطه به وجود آوریم.وی در زمینه رسیدن به کیفیت در این عرصه گفت: در حقیقت کیفیت قطعات داخلی در کشور از حد قابل قبولی برخوردار است و مشکل اصلی در این مورد وجود کالاهای وارداتی بی کیفیت است. تازمانی که مشکلات قطعات یدکی بی کیفیت قاچاق برطرف نشود نمی توان توقع افزایش کیفیت در این عرصه را داشت.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از برخی خودروسازان که کالای چینی را بر کالای ساخت داخل ترجیح می دهند، خاطرنشان کرد: باید به بهترین نحو نظارت و بررسی در حوزه خودرو را بالا برد و از هرج و مرج های موجود جلوگیری کرد، در حقیقت مسئله مهم این است که دستگاه های نظارتی واردات قطعات به درستی عمل نمی کنند.نکو اضافه کرد: مهمترین نکته در زمینه قطعات یدکی خودرو این است که ما در تولید این قطعات توانمندی لازم را داریم و می توانیم کالاهای با کیفیت بیشتری تولید کنیم اما متاسفانه دست هایی در کار است که جلوی پیشروی این تولیدکنندگان را می گیرد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه در سال 93 رشد خوبی در صنعت خودرو و صنایع وابسته نسبت به سال های گذشته داشتیم، بیان کرد: در صورتی که با صنعت خودرو و صنایع وابسته مدارا شده و مورد حمایت بی قید و شرط مسئولان واقع شود به طور قطع وضعیت و شرایط بهتری پیدا خواهد یافت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید