خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (1 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

معاون وزیر راه و شهرسازی:

مشکل تامین زیرساخت‌های مسکن مهر حل شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافق است،گفت:مسکن مهر تمامی شهرهای جدید کشور به جز شهرهای اطراف تهران به اتمام رسیده است و

مشکل زیرساخت واحدهای مسکن مهر شهر پردیس برطرف شده است.به گزارش فارس، محسن نریمان در مراسم افتتاح 650 واحد مسکن مهر در فاز 5 پردیس گفت:‌مسکن مهر تمامی شهرهای جدید کشور به جز شهرهای اطراف تهران از جمله پردیس و پرند به اتمام رسیده است.
وی با اشاره به اینکه به جز تعدادی از واحدهای مسکن مهر که دارای مشکل حقوقی و تعاونی هستند، واحدهای مسکن مهر در شهرهای کشور به جز شهرهای اطراف تهران واگذار شده است، افزود: اقدامات خوبی در تمامی فازهای شهر جدید پردیس انجام شده است. به این شکل که مشکل زیرساخت‌های آنها به طور کامل برطرف و سپس افتتاح می‌شود.
نریمان در این مورد ادامه داد: حل مشکل زیرساخت‌ها مفهوم خاصی دارد و آن این است که مشکل اصلی واحدهای مسکن مهر در حال حاضر مسائل فنی و زیرساختی است، اما حال که مشکل زیرساخت‌ها برطرف شده است، می‌توان به افتتاح واحدهای مسکن مهر به شکل راحت‌تر امیدوار شد.معاون وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص تفکیک وزارت راه و شهرسازی و اینکه آیا موافق تفکیک وزاتخانه است،گفت:‌ در مورد تفکیک، نظر بنده نظر دولت است،چرا که به عنوان کارمند دولت فعالیت می‌کنم و با تفکیک وزارت راه و شهرسازی موافقم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید