خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 5.00 (2 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از افزایش 4 برابری صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون از 110 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان خبر داد.

به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی حسین‌نژاد، مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با اشاره به این که صندوق ضمانت‌ سرمایه‌گذاری تعاون در دولت یازدهم به نسبت دولت قبل با افزایش 4 برابری سرمایه مواجه بوده است،‌ اظهار داشت: سرمایه این صندوق با افزایش 4 برابری از 110 میلیارد تومان به 450 میلیارد تومان رسید.
حسین‌نژاد با بیان اینکه سودآوری صندوق در سال‌های گذشته موجب افزایش کفایت صندوق شده و امکان صدور ضمانت‌نامه برای کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان را  فراهم کرده است،‌ گفت: هم اکنون با توجه به کفایت سرمایه‌، امکان صدور ضمانت‌نامه تا 2500 میلیارد تومان وجود دارد در حالی که در گذشته فقط این صدور ضمانت‌نامه مختص شرکت‌های تعاونی بود.
مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون با تأکید بر حمایت‌های دولت و وزیر کار در توجیه کردن ذینفعان ضمانت‌نامه‌ها از جمله بانک‌ها گفت: انجام یکسری اقدامات در جریان بررسی شرکت‌ها و همچنین سرعت در پرداخت خسارت‌ها روال پرداخت صدور ضمانت‌نامه‌ها را تسهیل کرده است.
وی با بیان اینکه در کمیسیون اقتصادی دولت موضوع  استفاده از ظرفیت صندوق‌های ضمانت در قانون مناقصات گنجانده شد،‌گفت: هم اکنون دستگاه‌ها موظف شدند ضمانت‌نامه‌های صندوق‌های ضمانت در کشور را بپذیرند.


نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید