خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ابریشمی اعلام کرد:

 5هزار میلیارد تومان یارانه صنعت به توسعه زیر ساخت ها در شهرک ها ونواحی صنعتی

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در نشست مشترک با صنعتگران گیلان و نمایندگان تشکل های صنعتی اظهار امیدواری کرد: بخشی از یارانه صنعت به توسعه زیرساختهای صنعتی در شهرکها ونواحی صنعتی اختصاص یابد.
معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت در نشست مشترک با صنعتگران گیلان و نمایندگان تشکل های صنعتی اظهار امیدواری کرد: بخشی از یارانه صنعت به توسعه زیرساختهای صنعتی در شهرکها ونواحی صنعتی اختصاص یابد. به گزارش روابط عمومی و بین الملل ، دکترسید محمد علی سید ابریشمی گفت: ٥ هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه صنعت درنظر گرفته شده که بخش قابل توجهی از این میزان برای تامین زیر ساخت هادر اختیار وزارت نیرو قرار خواهد گرفت ؛ همچنین امیدواریم بخشی از این یارانه به توسعه زیر ساختهای صنعتی در شهرکها ونواحی صنعتی اختصاص یابد.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران در ادامه با اشاره به اینکه استان گیلان از نظر صنعتی رشد مطلوبی نداشته است یکی از دلایل عقب ماندگی صنعت در این استان را عدم توجه به این مهم طی چندسال گذشته برشمرد وگفت: استانهای شمالی به دلیل قابلیت های کشاورزی از نظر صنعتی کمتر مورد توجه قرار گرفته اند از این رو سهم استان گیلان از عرصه صنعتی محدود بوده است . وی با بیان اینکه استان های شمالی با توجه به محدودیت عرصه با مشکل مواجه هستند ، افزود: در استان گیلان به استثنای رشت که دارای 700 هکتار عرصه صنعتی است سهم شهرکهای دیگر استان به طور میانگین حدود ٣٠ هکتار است. دکتر سید ابریشمی زیر بنای توسعه استان را صنعت توصیف کرد و گفت : رسالت ما در سازمان ایجاد زیر ساخت های صنعتی است. وی قیمت تمام شده برای آماده سازی عرصه های صنعتی در استان گیلان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: سعی می کنیم با حمایت و خواست صنعتگران زیر ساختهای صنعتی به نحو مطلوبی در شهرکهاو نواحی صنعتی استان ایجاد شود. معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت در جریان سفر به استان گیلان ضمن دیدار با استاندار این استان از شهرک های صنعتی لوشان، سفید رود رشت،لاهیجان ، آستانه اشرفیه و تعدای از واحد های صنعتی بازدید کرد.

 

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید