خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شرکت های دانش بنیان حوزه فناوری زیستی رتبه نخست را در جذب تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی کسب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری زیستی و سپس حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیشترین تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی را به خود اختصاص دادند.
گفتنی است حوزه های سخت افزار رایانه ای و پس از آن تجهیزات پیشرفته ساخت، تولید و آزمایشگاهی رتبه سوم و چهارم را در جذب تسهیلات از صندوق نوآوری و شکوفایی کسب کرده‌اند.
از ابتدای فعالیت صندوق نوآوری و شکوفایی تاکنون بیش از ۳ هزارو ۸۰۰ طرح برای بررسی وارد صندوق شده که از این تعداد ۴۴۸ طرح مربوط به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بوده است.
حجم مبلغ درخواستی طرح های یاد شده بالغ بر پانصد میلیارد تومان بوده است. این حجم درخواست از سوی ۳۶۰ شرکت دانش بنیان ارائه شده و بیشترین تعداد این شرکت ها در استان های تهران، اصفهان و یزد واقع شده‌اند.
از مجموع طرح های وارد شده به صندوق از ابتدای تاسیس تاکنون ۲ هزار و ۹۲  طرح به ارزش بیش از یک هزارو ۱۵۴ میلیارد تومان به تصویب رسیده که از این تعداد، ۲۵۰ مصوبه به ارزش بیش از ۱۲۵ میلیارد تومان به طرح های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اختصاص یافته است.
۲۵۰ مصوبه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات مربوط به ۲۳۳ شرکت دانش بنیان است که از این تعداد ۹۴ شرکت دانش بنیان تولیدی، ۷۹ شرکت نوپا و ۶۰ شرکت دانش بنیان صنعتی هستند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید