خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان از شکل‌گیری استارتاپی به نام «هم‌نت» برای رونق بازار محصولات روستایی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، شقایق حق جوی جوانمرد در نهمین جلسۀ نشست شورای علمی بنیاد نخبگان استان اصفهان گزارشی از برنامه‌های کارآفرینی هم‌نت ارائه داد و گفت: مهمترین مشکلات توسعۀ روستا در حوزۀ کسب‌وکار، بحث فروش است. روستاییان تولیدکننده‌های خوبی هستند که نمی‌توانند محصول خود را به فروش مناسب برسانند؛ براساس همین ضرورت، هم‌نت به عنوان یک اقدام استارت‌آپی برای فروش محصولات روستایی با حمایت بنیاد نخبگان شکل طراحی و اجرا شد.
در این نشست که با حضور استاندار در محل استانداری اصفهان برگزار شد، رئیس بنیاد نخبگان استان اصفهان افزود: خوشبختانه استانداری در همۀ زمینه‌ها تعامل بسیار خوبی با بنیاد نخبگان استان دارد که همین موضوع سبب شده بسیاری از برنامه‌های طراحی‌شده به‌بهترین شکل اجرایی شود.
حق‌جوی جوانمرد در پایان با اشاره به برنامه‌ریزی جهت مشارکت فعال بنیاد نخبگان استان اصفهان در تشکیل شبکه‌های علم و فناوری از مقطع دانش‌آموزی تا دانشمندان با چشم‌انداز جهان اسلام، یادآور شد: یکی از برنامه‌های آتی بنیاد نخبگان استان ایجاد و گسترش تعامل با بنیاد علم‌و‌فناوری مصطفی(ص) به عنوان یک ظرفیت بالا در حوزۀ نخبگانی است.
لازم به ذکر است، در این جلسه ضمن ارائه گزارشی درباره چگونگی برخورداری استعدادهای‌برتر استان از جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان، روند تشکیل کارگروه‌های تخصصی بنیاد نخبگان استان مبتنی بر نیازهای نوآورانه و حل مسائل دستگاه‌های اجرایی بر اساس تقاضای سازمان‌ها، مورد بررسی و تأکید قرار گرفت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید