خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس واحد تهران مرکز و استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی از استان تهران به عنوان استان پیشرو مدل‌های شبکه‌ای کارآفرینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدمهدی طهرانچی رئیس واحد تهران مرکز و استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه مراسم معارفه‌اش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز هیئت‌امنای دانشگاه آزاد کار بسیار مناسبی در زمینه شهریه‌ها انجام داده است تا اجحافی به دانشجویان نشود، افزود: قرار است استان تهران به عنوان استان پیشرو مدل‌های شبکه‌ای کارآفرینی حرکت کند.

وی در رابطه با کیفیت‌گرایی در دانشگاه آزاد، اظهار داشت: ما کیفیت را کامل نمی‌دانیم، بلکه به دنبال غنی‌سازی هستیم. شعار کیفیت شعار جامعی نیست. ما نیاز داریم در آموزش عالی به کارآمدی و غنی‌سازی برسیم. شعار کیفیت یک شعار مقدماتی است، ما به بالاتر از کیفیت می‌اندیشیم.

رئیس واحد تهران مرکز و استان تهران دانشگاه آزاد در رابطه با مشکلات مالی واحدها، ادامه داد: اگر در استان تهران مشکلی باشد، ناکارآمدی ماست.

طهرانچی با اشاره به برنامه‌های علمی دانشگاه آزاد نیز گفت: رسالتی که نقشه جامع علمی بر عهده دانشگاه‌ها قرار داده را پیگیری می‌کنیم و یک برنامه علمی مدون در دانشگاه خواهیم‌داشت.

رئیس واحد تهران مرکز و استان تهران دانشگاه آزاد گفت: اداره دانشگاه به طریقه مدیریت سیاست‌زده ناکارآمدی دانشگاه را به همراه دارد.

طهرانچی با اشاره به تفاوت دانشگاه‌های دولتی و خصوصی، تصریح کرد: دانشگاه نفتی جدای از جامعه کار می‌کند و نیاز جامعه را نمی‌شناسد.

وی گفت: ما یک برنامه‌ریزی توسط اساتید برای تسلط بیشتر بر نظام آموزش عالی نوآورانه خواهیم داشت و فرآیند آموزش عالی را هم متحول می‌کنیم، زیرا از این موضوع غفلت شده در حالی‌ که تغییر در آموزش عالی فقط با کتاب میسر نیست.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید