خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

کنفرانس کارآفرینی با هدف بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و نقش دانشجویان و اساتید در توسعه کارآفرینی به همت مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌گردد.

مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی‌شریف در نظر دارد کنفرانسی را با عنوان «کارآفرینی با رویکرد الزامات دانشگاه کارآفرین» در تاریخ 21 و 22 آذر برگزار کند. این کنفرانس محلی برای تبادل نظرات و آرا و بررسی الزامات دانشگاه کارآفرین و توسعه نقش دانشجویان و اساتید در تحقق این مهم است.
 توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی در میان دانشجویان و اساتید، توانمندسازی دانشجویان و ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه آنها، نحوه استفاده و تعامل با بخش خصوصی در جهت توسعه کسب‌ و کارهای دانش‌بنیان و بررسی الگوها و مدل‌های بین‌المللی در ارتباط با توسعه نوآوری و کارآفرینی از مهمترین اهداف این کنفرانس است.
ویژگی‌های بارز دانشگاه کارآفرین از لحاظ ساختاری، کارکردی، محیط و خروجی، اهمیت ترویج و فرهنگ‌سازی برای توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، بهره‌گیری از ظرفیت و توان تشکل‌های دانشجویی برای توسعه کارآفرینی، مکانیزم‌های ارتقای مهارت‌ها و قابلیت‌های کارآفرینانه دانشجویان و اساتید، ابزارها و نهادهای حمایت از کسب‌وکارهای نوپای دانشجویی، خلاقیت، نوآوری و توسعه کارآفرینی، الزامات و روش‎های استفاده از بخش خصوصی برای تقویت و توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، توسعه زیست‌بوم کارآفرینی در دانشگاه‌ها، نقش کامیونیتی‌ها (جوامع) در توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، شبکه‌سازی و الزامات آن با هدف توسعه کارآفرینی در دانشگاه‌ها، الزامات پایدارسازی کسب‌و‌کارهای دانش‌بنیان و ارزشیابی و پیامدسنجی (معیارهای موفقیت) دانشگاه کارآفرین، محورهای این کنفرانس دو روزه خواهد بود.
همچنین 15 شهریور آخرین مهلت ارسال مقالات به این همایش است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://entconf.sharif.ir/ مراجعه کنند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید