خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از راه‌اندازی کمپین صادرات تولیدات داخلی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهندس امیر طیبی‌نژاد راه‌اندازی کمپین صادرات تولیدات داخلی را گامی دیگر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و گفت: این کمپین به‌ زودی با حضور بخش خصوصی در شهرک‌های صنعتی به منظور شناسایی و معرفی توانمندی‌های تولید داخلی و به خصوص پتانسیل های صادراتی استان قم برگزار می‌شود.
در ادامه طیبی‌نژاد با تاکید بر ضرورت حمایت از بخش خصوصی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: چنین فرآیندی موجب استقلال اقتصادی و سیاسی و ایجاد کار و اشتغال و رونق بازار تولید و نوآوری در تولیدات و کاهش تورم خواهد شد.
وی اظهار داشت:صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌های بسیار مهم در توسعه اقتصادی به شمار می‌روند و باید از چنین ظرفیت‌هایی در جهت تولید و اشتغال حمایت کرد.
طیبی‌نژاد خاطرنشان کرد: رفع مشکلات مالی و بروکراسی‌های اداری در مسیر توسعه و استقرار صنایع کوچک، نوید بخش تحولات بزرگ در صنعت و تولید است و به رشد سرمایه‌گذاری و حضور بالنده بخش خصوصی نیز کمک می کند.
وی بیان کرد: در دولت یازدهم حمایت‌های خوبی از بخش خصوصی و صنایع کوچک و کارآفرینی صورت گرفت امید است در دولت دوازدهم نیز زیرساختها به خصوص در پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین مهیا گردد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم همچنین یادآور شد: امکان‌سنجی برای خوشه‌های صنعتی و توانمندسازی و تقویت واحدهای کوچک و متوسط و کمک به صادرات نیز از فرآیندهای مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی گفت: کمک‌های فنی و اعتباری و اجرای طرح‌های فناورانه در مسیر تولید و صنعت و هدایت سرمایه‌ها به سمت‌وسوی کارآفرینی هر یک می‌تواند مولفه‌ای در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و برون رفت از مشکلات تولید و صنعت باشد.
طیبی‌نژاد ابراز امیدواری کرد: با تامین انرژی و برق و گاز و زیرساختهای فنی برای شهرک های صنعتی و همچنین مساعدت در جهت پرداخت و تعدیل بدهی واحدهای تولیدی و صنفی مستقر در شهرک‌ها نقش فزاینده‌ای در بهبود روند تولید دارد.
وی تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک وشهرک‌های صنعتی ایران در اقدامی عملی در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خود برای ایجاد رونق در تولید و اشتغال، اقدام به اعطاء تسهیلات و بخشودگی جرائم بدهی واحدهای صنعتی به شرکت شهرک‌های صنعتی کرد.
وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت شهرک‌های صنعتی در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی بهره‌گیری نمایند و با حذف بروکراسی‌های پیچیده در جذب سرمایه‌گذار یاری‌گر چرخه‌های اقتصادی و تولیدی باشند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید