خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل از راه‌اندازی دفاتر کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، داریوش لطیفی در نشست با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل ارج نهادن به اشتغال و کارآفرینی است که با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته دفاتر کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به این که بیشتر فارغ‌التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل جذب کار می‌شوند، افزود: در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد چرا که بعد از اتمام تحصیلات دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی مشغول فعالیت می‌شوند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل گفت: در آستانه بیست و پنجمین سالگرد نظام آموشی مهارتی کشور که مهرماه امسال قرار داریم و در این زمینه به مناسبت این روز مراسمات محتلفی در دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل برگزار می‌شود.
لطیفی با اشاره به این که یکی از برنامه‌های ششم توسعه جذب 30 درصد دانشجویان کشور در دانشگاه علمی کاربردی است، بیان کرد: در این زمینه دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل نیز برنامه‌ریزی انجام داده تا به این اهداف مورد نظر برسد.
وی با بیان این که استان اردبیل ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی دارد اظهار کرد:‌ در این زمینه رشته‌های مختلفی برنامه‌ریزی شده تا بتوانیم این ظرفیت را با استاده از توانمندی‌های دانشجویان علمی کاربردی شکوفا کنیم.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل افزود:‌ جذب مدرسان دانشگاه علمی کاربردی اردبیل به صورت تخصیص و با برنامه‌ریزی انجام می‌شود و در این زمینه فراخون داده شده که 800 نفر که ثبت نام کرده بودند که از این تعداد جذب دانشگاه علمی کاربردی شدند.
لطیفی از تحصیل 5 هزار و 400 دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل خبر داد و افزود: رشته‌های دانشگاه علمی کاربردی متناسب با ظرفیت و نیاز بازار کار انجام می‌شود تا دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی هیچ مشکلی نداشته باشند.
وی از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مراکز رشد و فناوری در دانشگاه علمی کاربردی خبر داد و اظهار کرد: این نیز یکی از برنامه‌ریزی‌های اساسی است که می‌تواند برای کارآفرینی و توسعه مراکز رشد مهم باشد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل افزود:‌ صندوق حمایت از پژوهشگران نیز در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل راه‌اندازی می‌شود و درصدد هستیم خبرگزاری علمی کاربردی را نیز راه‌اندازی کنیم.
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل نیز در این نشست از کسب رتبه برتر دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل در جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی خبر داد و گفت: دانشجوبان دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل توانسته‌اند افتخارات زیادی را در حوزه فرهنگ و ورزش کسب کنند.
اکبر غاربی با اشاره به این که دانشجویان علمی کاربردی اردبیل در المپیادهای کشوری و مسابقات توانستند به چندین مقام دست یافته‌اند افزود: در این زمینه برنامه‌ریزی منسجمی انجام داده شده تا ظرفیت دانشجویان در بخش‌های مختلف شکوفا شود.
وی از ارائه تسهیلات کم‌بهره شهریه به دانشجویان خبر داد و گفت: دانشجویانی که نتوانسته‌اند وام شهریه خود را در موعد مقرر پرداخت کنند می‌توانند با مراجعه به دانشگاه علمی کاربردی اردییل از بخشودگی جرائم و تسهیلات برخوردار شوند.
معاون فرهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی اردبیل با اشاره به فعالیت مرکز خبر دانشگاه علمی کاربردی اردبیل گفت: این مراکز یک ظرفیت مناسب است که می‌تواند برای استان اردبیل در عرصه خبر بسیار مهم باشد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید