خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با اشاره به بهره‌برداری 10 طرح اشتغال زایی با اعتبار 6 میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت، گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های اشتغال در استان بوشهر زمینه اشتغال 80 نفر فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، مرتضی شهبازی افزود: طرح های به بهره‌برداری رسیده در حوزه‌های عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است که عمده آنها در روستاها اجرا شده است.
وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل تولید و فرآوری قهوه روستای لمبدان شهرستان کنگان، بومگردی و گردشگری روستای انارستان شهرستان جم، بوجاری گندم و جو روستای محمدی شهرستان گناوه، تولید لبنیات سنتی در شهرستان دشتستان است.
شهبازی ادامه داد: توسعه صنایع دستی قالی بافی و گلیم بافی در شهرستان بوشهر حمایت و توسعه زنجیره تولید پوشاک استان در شهرستان دشتی از جمله دیگر طرح‌های به بهره برداری رسیده در استان بوشهر است.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر در ادامه گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده در استان بوشهر زمینه اشتغال 80 نفر فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به رسالت صندوق کارآفرینی امید در کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و چشم انداز آن در سال 96 طرح روستای بدون بیکار و طرح‌های اشتغال‌زایی در زمینه‌های مختلف در دستور کار جدی صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر است.
شهبازی بیان کرد: هفته دولت فرصتی بود تا مسئولان دولتی بتوانند حمایت‌های خود را در توسعه کشور و خدمت‌رسانی به مردم بیشتر کرده و مردم نیز با مشکلات پیش روی دولت آشنا شوند و تعاملی سازنده میان مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف نظام شکل گیرد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر با اشاره به تلاش مجموعه صندوق کارآفرینی امید برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد هشت هزار و 421 فقره تسهیلات اشتغال به میزان 941 میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر پرداخت شده است.
وی گفت: امید واریم با چشم انداز جدید برای ایجاد اشتغال در روستاها بتوانیم با حمایت بیشتر روستاییان شاهد توسعه بخش روستایی و کاهش مهاجرت از روستاها به شهر باشیم.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید