خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

دبیر علمی چهل و سومین نشست تخصصی دوره کارورزی، طرح کارورزی را یکی از عناصر اصلی تمام نظام‌های اشتغال دنیا دانست و گفت: این طرح رابط بین بیکاری و اشتغال کامل است.

به گزارش ایسنا، در راستای برگزاری سلسله نشست‌های علمی و تخصصی در حوزه تجاری‌سازی فناوری، اشتغال و کارآفرینی در سازمان ستفا، چهل و سومین نشست علمی و  تخصصی در حوزه اشتغال و کارآفرینی تحلیل و بررسی دوره کارورزی (برنامه اشتغال ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی) امروز صبح در سازمان تجاری‌سازی و فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان برگزار شد.
پرهیزکار، دبیر علمی این نشست با بیان اینکه طرح کارورزی یکی از عناصر اصلی تمام نظام‌های اشتغال در دنیاست، اظهار کرد: طرح کارورزی رابط بین بیکاری و اشتغال کامل است.
وی افزود: پیش‌فرض‌های کارورزی شامل حمایت از دانش‌آموختگان برای ورود به بنگاه‌های ایرانی، بررسی عدم تمایل کارفرمایان به جذب افراد بدون تایید مباحث دولتی و رشد روزافزون دانشجویان بیکار است.
پرهیزکار تاکید کرد: باید فرهنگ اشتعال و کارورزی و یادگیری در محل کار در کشور نهادینه شود.
در ادامه این نشست دکتر علاءالدین ازوجی، مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه اشتغال به ارائه آماری از مباحث اشتغال و کارورزی در کشور پرداخت و ابعاد مختلف نحوه پردازش اشتغال فارغ‌التحصیلان و ضرورت کارورزی را تشریح کرد.
همچنین دکتر عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار نیز به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت اشتغال و کارورزی پرداخت.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید