خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سری جدید برنامه «یک بار دیگر» با موضوع اقتصادی و کارآفرینی از مهرماه سال جاری با اجرای احمد نجفی روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده برنامه «یک بار دیگر» با اعلام این خبر که در حال ضبط برنامه هستیم و از مهر ماه پخش خواهیم داشت، گفت: برنامه «یک بار دیگر» در سری اول مسائل هنری و اجتماعی را دنبال می‌کرد اما در سری جدید با موضوع اقتصادی و کارآفرینی و با اجرای احمد نجفی (بازیگر) از مهر ماه در قالب ۱۳ قسمت به روی آنتن خواهد رفت.
آرش داوودی ادامه داد: این برنامه تولیدی از مهر ماه، جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه «پنج» سیما پخش خواهد شد.
این تهیه‌کننده درباره تفاوت سری اول و دوم برنامه «یک بار دیگر» اظهار کرد: مهمانان سری اول این برنامه که در عید پخش شد، هنرمندان بودند. ما در سری اول این برنامه با هنرمندان گفت‌وگو انجام دادیم و مسائل هنری و اجتماعی را دنبال کردیم اما رویکرد سری دوم برنامه ما کارآفرینی و مسائل اقتصادی است.
او با اشاره به مهمانان سری دوم برنامه «یک بار دیگر» افزود: بخشی از مهمانان ما کارآفرینان موفق کشور هستند که آن‌ها را دعوت می‌کنیم تا از تجربیاتشان بهره بگیریم و به مردم منتقل کنیم؛ کارآفرینانی که بیشتر تولید و انتقال علم می‌کنند. همچنین بخش دیگر مهمانان ما مسؤولان حوزه اقتصادی کشور هستند مانند وزیر اقتصاد، رییس کل بانک مرکزی، موسسات و بنگاه‌های اقتصادی مالی دولت و ... .
آرش داوودی گفت: زمانی که کارآفرینی با چالش مواجه می‌شود باید در برنامه مطرح و پاسخ داده شود. همچنین زمانی که کارآفرینی موفق می‌شود نتیجه یک کار گروهی است. برنامه «یک بار دیگر» هر دو مساله را دنبال می‌کند.
او در پایان اعلام کرد، سری سوم برنامه «یک بار دیگر» نیز در شبکه پنج سیما تولید خواهد شد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید