خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

فرماندار آبیک با اشاره به اینکه سیاست دولت حمایت از کارآفرینان و رونق اقتصادی است، گفت: در این زمینه کارآفرینان از تسهیلات ویژه دولت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، علی رحمانی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح کشاورزی و دامپروری یک بانوی کارآفرین قزوینی اظهار داشت: سیاست دولت برای رونق اقتصاد کشور و ایجاد فضای کسب‌وکار حمایت از این افراد است که در این زمینه بسته‌های حمایتی خود را دارد.
وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و تنها نمی‌توان با سرمایه‌گذاری دولتی به اهداف اشتغالزایی دست یافت عنوان کرد: حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار می‌تواند در رونق فضای کسب‌وکار بسیار اثرگذار باشد.
فرماندار آبیک همچنین با اشاره به بانوان کار آفرین گفت: بانوانی که در حوزه‌های مختلفی همچون کشاورزی و دامداری، صنعتی و اجتماعی فعال هستند نقش تاثیر گذاری در کار آفرینی و اشتغالزایی دارند و الگوهایی بسیار خوبی برای جویندگان کار به ویژه جوانان می‌توانند باشند.
رحمانی با اشاره به اینکه سیاست حمایتی دولت با اولویت ایجاد اشتغال و تعاونی‌ها در روستاهاست تصریح کرد: کارآفرینانی که در روستاها اقدام به ایجاد طرح و اشتغال کنند از تسهیلات ویژه دولت بهره‌مند می‌شوند.
وی همچنین با تقدیر از زحمات و تلاش‌های بانوی آبیکی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و توسعه بخش کشاورزی و دام پروری در شهرستان آبیک از هیچ کمک و حمایتی دریغ نمی‌کنیم.
گفتنی است زهرا سیفی از اهالی شهرستان آبیک است که در روستای قشلاق در حوزه دام‌پروری و کشاورزی برای 20 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید