خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

رییس رسانه ملی از صدا و سیما به عنوان یک رسانه توسعه‌محور و پیشرفت مدار در زمینه رشد کارآفرینی و اشتغال یاد کرد و گفت: صدا و سیما در این زمینه برنامه‌های امیدآفرینی دارد و این رویکرد مستمر خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی صداوسیما، دکتر علی‌عسکری در دیدار با وزیر و معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: تکریم کارآفرینان در قاب تلویزیون جای خود را باز کرده است و اگر در یک سال گذشته اینچنین در حوزه برنامه‌سازی، امیدآفرین عمل نکرده بودیم امروز فضای جامعه به‌گونه دیگری بود.
رییس رسانه ملی همچنین بر تعامل حداکثری سازمان صداوسیما و دولت تأکید کرد و گفت: قطعاً دولت با همکاری و تعامل رسانه ملی از یک طرف و استقبال از نقدهای منصفانه و علمی می‌تواند با توان بیشتری به مردم خدمت کند.
وی تصریح کرد: رسانه ملی همراه با دولت حمایت، از کارآفرینی و ایجاد اشتغال را در دستور کار خود قرار داده است و با پخش قصه زندگی نمونه‌های کارآفرینی، موجب ایجاد انگیزه برای شروع کسب‌وکارهای جدید می‌شود.
رییس صداوسیما گفت: صداوسیما به‌ عنوان یک رسانه توسعه‌محور و پیشرفت مدار در زمینه رشد کارآفرینی و اشتغال، برنامه‌های امیدآفرینی دارد و این رویکرد مستمر خواهد بود.
وی با بیان اینکه دستیابی به توسعه از طریق افزایش اشتغال یکی از راهبردهای مطلوب است تصریح کرد: رسانه ملی رصد دقیق، علمی و باورپذیر میزان تولید شغل در سال‌جاری را از وظایف ذاتی خود می‌داند.
علی‌عسکری انتقاد درست، بجا، علمی و منصفانه رسانه را موجب بالا رفتن تحرک در کشور و افزایش بهره‌وری دانست و تأکید کرد: انتقاد سازنده ما باعث می‌شود که مقام مسئول بتواند از زیرمجموعه‌اش مطالبه‌گری و ضعف‌ها را برطرف کند و در نهایت تحرک کشور بالا رود.
رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه سال تولید و اشتغال یک مأموریت بزرگ برای مدیران و کارآفرینان در تمامی عرصه‌های کشور ایجاد کرده است افزود: با تشکیل کمیته‌ای مشترک میان سازمان صداوسیما و وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی می‌توان برای معرفی مشاغل مختلف با محور آموزش فنی و حرفه‌ای، تقویت فرهنگ کار و وجدان کاری، برنامه‌ریزی و برای برنامه‌سازان جهت‌گیری‌های ویژه مشخص کرد.
علی عسکری توجه به عدالت اجتماعی را یکی از مهم‌ترین اهداف نظام اسلامی خواند و افزود: انفاق جزء ذات اقتصاد اسلامی است و رسانه ملی آمادگی دارد در کنار وزارت تعاون و رفاه اجتماعی نهضت خیر جمعی را شکل دهد.
وی خواستار توجه به حوزه تعاون و معرفی فعالیت‌های آن در رسانه ملی شد.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های رسانه ملی از فعالیت‌های مهم این وزارتخانه گفت: قبول دارم که باید از فرهنگ نقد منصفانه و علمی حمایت و زمینه آن را فراهم کنیم چرا که قطعاً مردم باید صدای خود را در رسانه بشنوند و به آن اعتماد کنند.
علی ربیعی نقش صداوسیما در فرهنگ‌سازی را برجسته دانست و گفت: ساختار صندوق‌های بازنشستگی، بیکاری، آسیب‌های اجتماعی و معیشت و فقر مردم سه مشکل عمده حوزه کاری این وزارتخانه است که قطعاً با همکاری صداوسیما می‌توانیم این مشکلات را به حداقل برسانیم.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: گفتمان‌سازی و راه‌حل‌سازی، حول هر کدام از این مشکلات به گونه‌ای که هم آرامش جامعه حفظ شود و هم سیاستگزاران را به‌سمت تصمیم‌گیری درست رهنمون کند با کمک رسانه ملی ممکن می‌شود. وی با تأکید بر اینکه این وزارتخانه بیش‌ترین ارتباط را با مردم دارد گفت: امیدوارم با همکاری مشترک با رسانه ملی این ارتباط به بهترین شکل تقویت شود.
در این جلسه همچنین برخی معاونان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و معاونان رسانه ملی به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای خود برای تقویت همکاری‌ها پرداختند.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید