خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام از آغاز فرآیند ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، شکراله شیرخانی با اعلام خبر شروع ثبت نام دوازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آنها است.
وی معرفی این افراد به عنوان الگو به آحاد جامعه بخصوص جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف اقتصادی در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور را از دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد.
شیرخانی با اعلام تاریخ ثبت نام در این جشنواره یادآور شد: ثبت نام از روز شنبه مورخ 11شهریور ماه جاری آغاز و تا پایان روز سه شنبه مورخ 11 مهرماه جاری ادامه دارد.
وی افزود: تمامی صاحبان کسب و کار که دارای نوآوری بوده و واجد شرایط کارآفرینی هستند، می توانند در مهلت اعلام شده به آدرس اینترنتی مراجعه و نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم های مربوطه و ارسال مستندات اقدام نمایند.
وی ادامه داد: همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیرخانه این جشنواره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام واقع در بلوار دانشجو ، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ایلام، طبقه دوم، مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن 08432221925 تماس بگیرند.
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و کسب امتیازات لازم به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی خواهند شد.
گفتنی است استان ایلام دارای سه هزار و 285 تعاونی ثبت شده است که از این میزان یک هزار و 461 فعال است، اگر از ظرفیت سه هزار و 280 تعاونی در استان ایلام استفاده شود زمینه اشتغال 23 هزار شهروند در استان ایلام فراهم می شود.
همچنین ٣5 درصد تعاونی ها نیز با مدیریت بانوان در حال فعالیت هستند که این ظرفیت نشان از حضور اثربخش و اشتغال بانوان در استان ایلام دارد.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید