خانه    نقشه سایت    تلفن 021-26701198     تماس با ما info@karafarinenab.ir

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 امتیاز 0.00 (0 رأی)

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

استاندار بوشهر با بیان اینکه اولویت کار مدیران استان بوشهر در یکسال آینده باید کارآفرینی باشد، تصریح کرد: در اجرای هر کار و پروژه‌ای، باید به مسئله اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و کارآفرینی توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی سالاری صبح امروز در بیستمین جشنواره شهید رجایی استان بوشهر با تاکید بر توجه به مطالبات مردم اظهار داشت: باید از امکانات و ابزاری که در اختیار داریم و متعلق به مردم هم هست برای خدمت مردم مورد استفاده قرار دهیم.
وی، با اشاره به تحقق مردم‌ سالاری در جامعه افزود: مردم سالاری یعنی اینکه اختیارات املاک اداری خود با رای خودمان در اختیار یک شخص که رئیس جمهور باشد قرار می‌دهیم و او هم این امکانات و امتیازات را در بین دستگاه‌های اجرایی مختلف با هدف خدمت به مردم توزیع می‌کند.
استاندار بوشهر با بیان اینکه به وسیله امکانات مردم باید برای مردم کار کنیم تصریح کرد: مهم‌ترین توصیه بنده به مسئولان استان این است که کارها را برای مردم آسان و تسهیل کنیم نباید با کارشکنی در امور کار مردم را به تاخیر بیاندازیم.
سالاری با تاکید بر برخورد قاطع با فساد بیان کرد: برای برخورد با فساد اصلا مماشات نمی‌کنم از روز نخست کار تا آخر همین رویه را در نظر داشتم.
وی با تاکید بر توجه به ارتباط  مسئولان با مردم برای تسریع در تحقق مطالبات آنان تصریح کرد: در 4 سال گذشته حضور بی سابقه‌ای در بین مردم داشتیم و این حضور کارشناسی شده بود وتلاش شد مسائل و مشکلات را با استفاده از نظرات و پیشنهادات مردم و کارشناسان حل کنیم.
استاندار بوشهر با بیان اینکه بیکاری آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد، اظهار داشت: ما در این آسیب‌ها دخیل و شریک جرم هستیم اما کسی ما را احضار نمی‌کند البته باید وجدانمان ما را احضار کند تا در خصوص عملکردمان در این بخش پاسخگو باشیم.
سالاری با بیان اینکه کارآفرینی باید در اولویت کاری مسئولان استان باشد، خاطرنشان کرد: اولویت کار مدیران استان در یکسال آینده باید کارآفرینی باشد، در اجرای هر کار و پروژه‌ای، باید به مسئله اشتغال و بهبود فضای کسب و کار و کارآفرینی توجه ویژه شود.

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان

0 / 1000 محدودیت حروف
متن شما باید کمتر از 1000 حرف باشد
نظر شما به دست مدیر خواهد رسید
شرایط و قوانین.
  • هیچ نظری یافت نشد

ورود کاربران

خبرنامه پیامکی




گالری تصاویر

با ما در ارتباط باشید